Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Ang resor, så har vi tänkt ta vårt bröllopsresa någongång under ået.
    Men vi har inte riktigt bestämt oss för vart än. Men det lutar åt Hawaii.

Tycker det verkar vara grymt vacker och cool natur där!!!!
    Och man kan få en bra blandning av relasxande på stranden och äventyr i regnskog och snorkling...

• sweetstreet

Oj Lapinette vad snopet det måste ha känts när resan blev inställd så nära inpå! :o

Vi har som sagt inte bestämt oss än riktigt men båda är verkligen sugna på Hawaii.

Och nu SKA jag verkligen gå och lägga mig. *Gäsp*

Får se om några är kvar i tråden imorgon när jag kommer upp.

• sweetstreet

Och Syrran
    Jag håller verkligen tummarna för att det ska bli ett plus på måndag!!! :)

• sweetstreet

Godnatt (eller Godmorogn kanske nsarare) Fast hos er är det väl Goddag.... ;)

• sweetstreet

O My God! Är tillbaks på plenen igen efter några timmars sömn. Känns helt ok i huvudet nu, men när jag vaknade var det mer sirap.

Tycker alla här inne verkar ha mer eller mindre problem med att hitta kläder. Ja utom Cicci då kasnke?
    Själv tycker jag det är nästan omöjligt att hitta brallor som passar.

Tycker inte alls att jag är särskilt kurvig, men om jag ska prova byxor händer alltid två saker:

1) de passar över lår o rumpa perfekt men är då typ 3 nummer för stora i midjan

2)När man klämt ner sina ben och sin rumpa i dem så kan man lätt som en plätt stänga igen i midjan. Ser ofta rätt snyggt ut, så länge man står still, upprätt. Ajabaja, inte gå och absolut inte sitta! :o Då kan de spricka där bak!!!

• sweetstreet

Jag undrar alltid hur det är tänkt att man "ska" se ut för att passa alla dessa byxor som finns på marknaden?

• sweetstreet

Man ska iallafall definitvt ha längre ben än jag i förhållande till vidden (av benen alltså). Jag har värsta stockarna ;) Kraftiga vader o kraftiga lår! Inte långa, slanka ben som passar brallor.

Missuppfatta inte, detta är inget klag! Jag gillar mina ben faktiskt. Inget störe fel på de alls. Utom när man ska köpa brallor.

• sweetstreet

De är iallafall väldigt bra på att gå snabbt! ;)
    Får alltdi klagoml när jag är ute och går med min man eller även andra för den delen. Själv tyckre jag att jag anpassar mig och går låååångsamt, men de tycker jag springer.
    Kanske säger det er något om jag erkänner att jag tycker folk här på Manhattan ofta går i snigelfart... :?
    Jag går väldigt ofta om dem eller så muttrar jag när jag måste sakta ner för att jag hamnat bakom någon som enligt mitt tycke går skitlångsamt med sin Starbuckskaffe i handen....

• sweetstreet

Bäst är att hamna bakom folk som har portföljer i händerna.

Enligt min otroligt ovetenskapliga undersökning så är de störst sannolikhet att portföljpersoner går i hyfsat bra takt.

Sämst är kvinnor med barnvagnar. hu!!!!!
    Själv är jag helt seriöst inne på att ev skaffa en sådan där 3-hjuling som man kan jogga med (var ju väldigt populärt för ca 5 år sedan) för de kan man ju åtminstone hålla styrfart med. Alla dessa McLaren med hjul som på shoppingvagnar i ett köpcenter, verkar ju rätt värdelösa om man vill kunna hålla en någorlunda normal gångtakt. ;)

• sweetstreet

Förresten Page!
    måste ta vid där Lapinette slutade:
    BIMar du snart????

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???