Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Snartis!
    Glömde ju alldeles bort att gratta dig förresten!!! Blir lätt så när man inte skriver förrän man läst igenom typ 7 sidor...

Så nu säger jag HURRRRRAAA!!! Grattis till att Kick'n kickar på av bara den!!! :) :) :)

• sweetstreet

Ja Page, det konstiga med edtta med bymodeller är ju att jag ju alltid går till "damavdelningen" när jag ska handla brallor. Och då tycker man ju att brallorna borde vara gjorda för just kvinnliga former.
    Iallafall några modeller...

• sweetstreet

Jag hoppas ju såklart att din känningar inte är tanten som spökar men å andra sidan kanske det som sagt är bra om du kan ta dina vaccinationer??

• sweetstreet

hugger i livmodern? Hu!
    Brukar du känna så inann mens???

• sweetstreet

Jag har inte superkoll på min BIM längre eftersom min ÄL för flera dagar försenad.
    Men jag gissar att den borde vara om knappt två veckor?

• sweetstreet

Haha! Ja vi får väl se om det blir några monologer...
    Förhoppningsvis blir det inte så många eftersom ag borde fokusera på jobbet. Men man känner sig ju rätt bra själv så kjag gissar att jag kommer titta in här ibland när jag känner att jag behöver pausa.

• sweetstreet

Page, jag har också hört att man kan bli väldigt deprimerad av malariatabletter, men jag tror ev det kan bero på vilken sort?
    En kompis till fick tabletter innan han skulle till Asien och hans läkare sa att han skulle ta dem ett tag innan han reste för att se om han utvecklade någon depression. Isåfall skulle han hinna byta till annan medicin. Men eftersom han inte kände av något sådant så fortstte han med tabletterna och det gick bra. Men jag minns att han var lite orolig innan eftersom man inte gärna vill bli "sjukligt depressiv" när man är borta på semester. Inte någon annan gång heller såklart, men jag menar att man verkligen itne vill "framkalla" depression själv via tabletter.

• sweetstreet

September,

Bruna flytningar låter ju som OM det skulle kunna vara bra!!! Bara de inte blir rödare.
    Men tror att Muggles hade något liknande innan hon plussade???
    Håller fortfarande tummarna!!!!!

• sweetstreet

Hallå hallå! Är vaken även denna natt (här är natt alltså...).
    Så jag gör ett litet ihop i ert morgonpass!:)

September jag tycker det låter kovande att du inte fått tant-besök än!!!!!! :) :)

Men jag förstår ifall du inte vill ta ut något plus i förskott. Man brukar ju göra allt för att hålla sig "kall", men oftast utan resultat tyvärr.
    Tycker iallafall du ska köpa ett nytt test och kolla dig! Antingen senare idag eller imorgon.

• sweetstreet

Eh.... iNhopp ska det ju vara. Inte ihop...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???