När märker man av att man är...GRAVID???
Haha! Det ser lustigt ut Moppy!!!
Viskade du eller????????? :D
Haha! Det ser lustigt ut Moppy!!!
Viskade du eller????????? :D
Har ingen aning om ifall man kolla äggen sådär bara. Gissar att man måste ta ut ägg för att se om det är ngot lurt? Och det är väl jättkomplicerat, typ som inför en äggdonation med hormonbehandling och operation. Jag vet inte om man gör det "normalt". sedan är det ju lite lurigt eftersom man säkert har många ägg som inte är å bra, men även många som är de. Så det är väl lite slumpen som avgör vilken månad det råkar vara ett bra ägg som mognar?
Jag BIMar inte förrän om någon dryg vecka.
Känns låååångt dit. Försökar att inte fundera på det, men det går som vanligt inget bra. Känner inget alls. :(
Har bestämt mig för att boka en tid hos gyn om det inte fungerar denna gången. Bara för att kolla att det är ok. Inte äggen då kanske, men jag vill se om livmoder och äggledare verkar ok.
Jag tror Pirr fick igång någon dorm av undersökning nu med fler provtagningar och liknande. Tydligen föreslog de det till henne självmant, dvs hon frågade inte om det. :)
Åhå! Tack bridesmaid! :)
Låter ju inte sådär jättekrångligt då. Blodprov är ju iallafall ganska lätt att ta.
Skönt att höra att du inte deppat ihop Page. Trist att höra att tanten kom trots alkohol och pappersmuffar.
Var själv ute igår och känner av sviterna lite idag. Hm! Inte jättedålig, men har väl mått bättre.... ;)
Hade ändå en väldigt rolig kväll ute igår så jag klagar inte!
God mat, god öl, bra live musik trevligt sällskap, goda drinkar... Vad mer kan man begära av en kväll ute?!? :)
Så jag får väl snällt betala med lite lätt huvudvärk nu på dagen... :? Det var det värt!!!!!!! :D
Lapinette, jag hoppas verkligen att tanten inte kommer! Men om hon gör deet får du som sagt trösta dig med att du får dricka vin på er resa! När är det ni åker egentligen+ Det är väl ganska snart?
Men HAAALLLÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!
Mitt nyss skrivan inlägg hamnade i filtret!!!!
Vad ÄR detta????
Skrev inte ens något jag kan komma på var svodrom, eller snusk eller nå´t!!! :o
Näe nu belv jag också sur! :(