Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Om man vill hitta något som de kanske gillar lite tidigare så hade jag kompisar vars dotter fick en rolig bok i doppresent där alla namnen på karaktärerna var de i hennes omgivning. Alltså huvudpersonen hette som hon själv, och sedan hetta typ pappan som hennes pappa, mamman som hennes mamma etc...

Tror man kan beställa sådana på nätet men vet inte ritkgit varifrån? Men det finns olika historier att välja bland och så får man sedan skicka in vilka namn man vi att de olika karaktärerna ska heta.
    En rätt kul present! Fast jag vet som sagt inte var man kan beställa den och inte heller hur lång tid det tar från order till delivery.

• sweetstreet

tillbaka igen efter tt rusat runt på jobbet en stund.

Men Vicotira80 detta låter ju inte klokt!!!!!!! :o

• sweetstreet

Du måste ju verkligen ta reda på vad som hänt! Låter ju verlkigen som någon fifflat?!

Och sedan "lassat" skulden på dig??

• sweetstreet

Koko förresten!!!!

Tack för postade piller!!!! :)
    Ingen fara alls att det dröjde lite. De kommer nog lagom till min BIM kanske?

Och jag är verkligen SÅÅÅÅÅÅ GLAAAAAAD för din skull!!!!!!!!! Såg ju för ett par sidor sedan att du fått din tid inbokad! Underbart!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :)

• sweetstreet

Och så måste jag säga att ni jobbat rejält duktigt tjejer! över 10 000 :o :D :D :D :D :D

Känns som om detta kanske är första gången i BT:s historia? Fast å andra sidan kan jag ju ha totalt fel. Kanske finns det trådar som varit ännu mer aktiva än denna, men jag har nästan svårt att tro det. :D

Synd man missade detta enorma ögonblick...
    ;) Men jag har varit med vid flera av dessa milstoplar så jag får väl nöja mig med det...! :)

• sweetstreet

Heeej Page!!!!!!

Haha! Jag tycker det lät roligt att du redan har en bild av mig men som kan bli flera olika!!!!! :D
    Jättespännande!
    Du får gärna fråga ut mig om detaljer eller så innan du sätter igång en analys (ja jag vill också ha en av dessa berömda analyser! :) Fast jag bävar lite för jag har såååå många sidor som kanske inte är sådär supersmickrande... ;) )

Annars kan du ju alltid göra 1 analys fram tills dess att dina olika bilder av mig blir helt olika, och då kan du ju göra "a)-, b)- och c)-scenarion"... :D

• sweetstreet

Men herregud Vicotria!!!
    Självklart ska du itne göra en abort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du har ju längat efter detta barnet! Näe, NÅGON måtta får det väl vara på vad folk säger till dig! Jag blir helt förskräckt! Arg till och med!!!!!!!!!!!!

• sweetstreet

Jag tycker du ska försöka följa upp detta med din "sparkning" och kolla om det de gjort verkligen var lagligt. Om inte annat vill man ju ha en orsak till varför man fått lämna sitt jobb! Det är verkligen det minsta man kan begära. Och i sådana fall så borde din chef verkligen kunna tala om det för dig (om det nu finns någon orsak). Och ifall det handlar om att hon misstänker dig för brott så är det väl din rättighet att få veta det med, så att du åtminstone har en chans att visa att du är oskyldig!

• sweetstreet

Hoppas du kan försöka att "koppla bort" nu ett tag iallafall Victoria! Kramar till dig!!!!!

• sweetstreet

Hehehehe! Page,

Detta lämnar jag heeeeeeelt i dina händer!!!!!!! :D
    Haha! Näe, men jag kan ge dig en ledtåd att om du snackar mitt utseende så har jag fakiskt inte någon aning!!! ;) ;) ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???