Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

För övrigt är jag mest van att cykla cykel som jag slipper styra. Så jag kan sköta trampandet, om någon annan tar hand om riktningen.

Ska övergå till min "vanliga" kexchoklad, för att få lite energi. Den smakar nog som den ska i alla fall. :)

*hugger in så chokladen flyger - springer och samlar in o slickar fingrarna*

• Liten med Mindre

:( Den mörka kexisen har gjort att den "vanliga" bara smakar slisk. :(

Dagens i-landsdepp går till mig

• Liten med Mindre

FruL,

ÄL symptom??
    ;)

• Liten med Mindre

BrudSommar - gick det bra med choklad på provningen så kanske det kan stilla behovet nu? Pröva. 50/50 chans. ;)

• Liten med Mindre

Avslöjad - det är jag som är Liten. Precis vad min man kallar mig.

Mindre är bara ett framtida projektnamn på den tilltänkta magen. :)

Håller mig lite bakom, så att ni andra säkert kommer upp på cykeln. Är van att vara den som balanserar upp på slutet. Har gjort många sånga gruppövningar, så detta borde gå kalas.

...för det var väl det ni menade FruL och Jessie???? ;)

• Liten med Mindre

*klappar sig förnöjt på kexchokladkulan*

Cicci - kissnödig är är väl också ett vanlig symptom, så kissa på sig av skratt platsar nog med. :)

• Liten med Mindre

Ojoj FruL, spara lite energi till maken också. Idag tror jag dina krafter räcker till mer än bara mjölkning minsann. :D

Kanske skulle pröva rosenrot också. Behöver lite mer energi. Kan mannen ta rosenrot också? Tänkt vad livat hemma med 2x"FruL-energi".

Har smygstartat med Bisolvon. Tänkte att den eländiga hostan skulle ge sig...

• Liten med Mindre

Var inte så knusslig FruL. Det är det slemmiga innehållet som räknas i såna här sammanhang. :D

• Liten med Mindre

Tänkvärt - gissar att oron gravida känner bara kommer att omvandlas under årens lopp. Vi kommer alltid att oroa oss över våra barn, i olika form. Hoppas att det går att lägga det på en rimlig nivå från början, annars blir kraven övermäktiga så småningom.

*lite nervös för hur jag ska lyckas vara "rimlig"*

• Liten med Mindre

Öhö? Vaddå? Fattar inte? ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???