Inlägg från: mugglesfan |Visa alla inlägg
  • mugglesfan

När märker man av att man är...GRAVID???

Jag är förresten också skeptisk till homeopati men om det hjälper andra så är det väl fine. Jag har dock testat Bisolvon denna månaden så lite drug junkie är man väl kanske...

• mugglesfan

Jag letar och letar efter det stället där jag såg det där med procenten fördelat över dagarna i menscykeln men hittar det inte... Irriterande.

• mugglesfan

Jag håller med dig att bisolvon inte är som homeopati, inte alls.

Och herregud, varje dag i en vecka, det skulle vi definitivt inte klara. Varannan dag i knappt en vecka är max... Sedan börjar det kännas lite som tandborstning, en rutin som ska göras

• mugglesfan

ja just det... jobba var det ja... ;-(
    vi hörs imorrn!

• mugglesfan

GRATTIS Snartis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• mugglesfan

sweet: det var kul att hålla varandra sällskap igår!!
    Ska på möte snart och återkommer efter lunch men kan rapportera att jag fick en lite rödbrun flytning igår. Har BIM i helgen. Jag hoppas att det inte är en sådan konstig 12-dagars blödning på gång igen...

Vi hörs senare!

• mugglesfan

Jag vill också har kort!!! Cicci (och Pickn ) är ju de enda jag har träffat.
    Kan vi inte skapa en web site med foton på alla (ngn som är bra på sånt?) och skicka länken till den på våra "hemliga" mejl.

Jag har precis skaffat mig en anonym på hotmail: mugglesfan@hotmail.com (muggles var upptaget - är det inte otroligt?!)

• mugglesfan

Jag brukar ha ca 13 dgr mlln ÄL och mens. Har BIM i helgen, söndag troligtvis.

The return of the paper muff: jag har kört Ciccis metod att rota runt med papper men inget mer rött än... (hade en liten rostfärgad igår kväll när jag gick på toa innan läggdags).

Jag försöker och försöker att inte tolka detta på ngt sätt men det går FAAN inte. Shit, jag som var ganska stabil med att nästa försök (nr 6) är det som gäller och hade förlikat mig med att det inte går denna gång - jag kommer bli ett nervvrak när mensen kommer på söndag. Förra ggn blev jag så deppig att jag inte ens gladde mig åt att åka på bröllopsresan 2 dagar senare. Det är ju sjukt...

• mugglesfan

Nix Page du har inte missat ngt värdefullt tips

Det var Cicci som veckan innan hon plussade var på toa och kollade om hon fått mens el inte - det gick åt en del papper tydligen. Hon blev kallad pappersmuffen ett tag där...

• mugglesfan

De mest värdefulla tipsen hittills:
    - kolla att du verkligen har ÄL med ÄL-test (spana efter böj)
    - kör varannandagssex (el mer om man orkar) runt ÄL
    - glöm inte köra sex efter böjen också med tanke på att böjen indikerar att ägget släpper 12h el senare
    - sluta röka om du röker
    - sluta dricka (det är nog bara Cicci som klarat det hittills ), detta gäller mannen också
    - använd gärna Bisolvon from mensens första dag tom ÄL, för att tunna ut slemmet (även mannen kan köra samma metod)
    - använd gärna Rosenrot för att riktigt kicka igång ÄL (detta gäller inte för mannen )

- en del tror att det hjälper att ligga med rumpan i vädret för att hjälpa simmarna in mot livmoder (själv tror jag inte på det)
    - en del tycker att det är bra att ha sex så ofta man orkar (gärna varje dag el fler ggr varje dag) men jag har läst att det bara gör satserna mindre (detta verkar inte ha varit ngt problem för Snartis dock). BM/läkare brukar rekommendera varannandagssex, så hinner simmarna nybildas mellan gångerna.

Har jag missat ngt girls?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???