När märker man av att man är...GRAVID???
Jag är här..........
Jag är här..........
Nej det har vi nog inte gjort!
Jag kan när som helst!
Nu ska jag iväg på vul, *hjälp*...
Vi hörs snart!
HEJ!!!!!!!!1
Nu har jag sett lilla hjärtat picka på min bebis. Den lever!!!!!!!!!! Tjohoooo!
9 mm lång och jag har snart gått in i vecka 8! Beräknad födsel är 2 dagar tidigare än jag trodde nu då, så det blir den 18/7. Fick ett litet kort på den
Skönt att det var bra nu, så nu får jag hoppas att det fortsätter vara bra tills nästa gång som är om 3 veckor.
Så det är ju som NI säger, jag måste ha en oförskämt bra graviditet så långt, eftersom jag mår precis som vanligt!
Gyn sa att det inte är tvillingar (till 95%) denna gången och att det var därför jag mådde sämre förra gången, eftersom det var dubbeldos av allt.
MOPPY! Ät berocca hela tiden. Jag vet att det är dyrt, men om man tänker på att det kostar 180 kronor för 30 tabletter och tar en varje morgon - så är det 6 kronor, det kostar ett glas bättre juice med, och då ingår inte alla dessa vitaminer som Berocca gör!
Mitt Val Kvinna är bra, det äter jag med som komplement nu, fast jag kan inte påstå att de skulle ge en denna energikick som berocca gör.
Hur som, tack för att ni höll tummarna, det hjälpte!
PUSS på er!
Tusen tack för alla grattis! Det känns jätte skönt. Jaha minsann, så det datumet verkar bra! Många som har något anknytet till det Skulle inte förvåna mig om man som förstföderska gick över 100 år! Skulle gärna se att den ploppade ut tidigare, mitt i juli likson :-O huaaa
Mindre: kan nog inte svara på din kryptiska fråga.
hahahahahah fan vad du är rolig Frullan, sitter här och skrattar som fan!
Ja picken kan vi kalla HONOM för, det verkar som du med tror det är en kille?!?!?!
PUSS på dig!
Klart vi kan ta en promenix Oms, jag banga sällan för något!
Ja du Frullan, det är allas trådbebis, absolut!!! Jag hoppas att det blir lite trådkusiner till min pick snart då! Knip igen nu så inte den satans tanten kommer!
Hahahahahaha sitter fortfarande och skrattar, ska hem till maken och säga att den är döpt till Picken! * asgarvar *
Det passar min humor skit bra - här heter den PICKEN!
Nenne du är ju lika sjuk du!!!!!!!!!! Hahahahahah gud vad jag garvar nu! På mycket gott humör, kanske inte så konstigt.
Den liknar dig på Picken, skit bra!
Ska jag säga till honom i kväll
nenne välj själv!
Sweet, tittar in hemifrån och vinkar till dig over there. Pickn mår skitbra och det gör blivande mamman med, jag är så glad att den lever än så länge och att den är normal osv
Nu kan man ju ta det lite lugnt och strunta i att man inte har det minsta lilla symptom. Tur får vi se det som!
Kul att du med har ÄL i dagarna, ska bli spännande att se vilken nästa trådbebis blir, Pickn vill ha många trådkusiner!
Start September, ja man är lättad nu! ibland stessar man upp sig lite i onödan, men det vet man ju inte förrän i efterhand,som jag nu
Page: Berocca innehåller massa vitaminer som gör att man blir piggare och gladare samt inte drar på sig infektioner så lätt! Detta gör i sin tur att ägget fäster lätare, men det har inte något med att lättare bli gravid att göra på det sättet. Liksom folsyra, som Berocca innehåller och som man kan äta i tablett form - alltså endast folsyra, det gör det liksom inte heller lättare, men det är rekommenderat av BM att äta det 3 månader innan man blir gravid...
Rosenrot ökar däremot fertiliteteen, o det är bevisat.
Bisolvon, som jag åt, gör att slemmet mellan benen blir tunnare och då kan spermierna lättare simma genom in till ägget. Detta är också bevisat o det finns tom något som heter Bisolvonmetoden!!!
Vill du ha mer info, så googla, står massor...