När märker man av att man är...GRAVID???
Hahaha! Fast min man är ju också doktor så vi får kanske slåss om vem som ska vara patient??? ;)
Hahaha! Fast min man är ju också doktor så vi får kanske slåss om vem som ska vara patient??? ;)
Fast att vara så´n här doktor är ju kanske inte så spännande i sängen???
Lite k*nky kan det ju iofs vara om man tar på sig sina latexhandskar då? :o
Men njae, jag vet inte? Latexhandskar är inte så otroligt upphetsande. Tycker inte jag.
Fast det är klart, Brad Pit hade ju på sig diskhandskar när han kom ut från sovrummet efter en härlig stund med Helen Bonham-Carter (eller vad hon nu heter) i Fight Club! Det tyckte jag var jättekul!! För ignen säger något om dessa handskar i filmen och man får ju aldrig se vad han gör med dem på sig. Allt är liksom bara helt upp till publiken att tolka och gissa fritt! Superkul tycker jag! :D :D :D
Haha pilla på musen! Ja defintivt den tråpdlösa varianten då va?! ;) :D
Å gulligt att ni hoppas också! Kanske hjälper allt detta hoppet till! :)
Tycker det värsta just nu när man väntar på BIM är att man vet att det inte finns något man kan göra just nu mer än vänta.
För OM det inte tagit nu så är det ju bara onödig tid som går till spillo men som man ändå måste vänta ut fram till nästa ÄL... Och man kan inte ens ladda om för man går amtidigt runt med det där envisa hoppet som någon fjantig assecoar som egentligen mest är irriterande!
Hahahaha!!!!!!! :D :D :D :D :D
Muggles, har din mus en sådan där scrollknapp också?????????????? Så man lätt kan scrolla upp och ner med pekfingret!!!!! Ooooaaahahaha!!!! :D :D :D :D :D
Usch fy vilken jädrans knäpp humor man har :?
Hahaha! Page!!!
Det var ju iallafall bra att du inte använde överdelen som underdel ändå!! :D
JA FruLLan! "Känna på min hårdvara" var bara bäst!!!!! :D :D :D *skrattkramp i magen*
Men du Page, på tal om att scrolla på en mus så minns jag ett av dina inlägg (tror det var igår) när du berättade om din katt! Minns inte exakt men du nämnde något om att "han var irriterande för att han tryckte upp rumpan i ansiktet på dig och att det fastnade hårbollar i musen". Hehe! Det tyckte jag lät lustigt! :D
Lät som om du kanske hade en mycket lustig arbetsställning framför datorn!! ;) :D :o
Oj Muggles!
Det hr jag inte tänkt på! Men det stämmer ju!!!!!!!! Vi får ju inte bara bli utkickade och hamna i ett "inget"!! :o
Huh! *kalla kårar rinner längs ryggen*
Hm! Men FruLLan lär väl bara borta lngre än typ 3 dagar så kanske det är bäst att hon fixar ny tråd ändå????