Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Ja gå hem och mata Slick'n Muggles!!!! :D
    Ses imorgon och ta det lugnt med tyskarna!

• sweetstreet

Japp jag har åkt hem! Kunde gå lite tidigare från jobbet idag. Skönt!

• sweetstreet

Och det där med tiden ja, det har jag ingen kösning på. Undrar själv hur man ska få tiden att gå fortare fram till BIM??

Lapinette!
    Hur har det gått! Har du lyckats hålla tanten borta?????

• sweetstreet

Och september, jag håller verkligen med att det kan kännas jobbigt när många runtomkring en plussar. Men tycker ofta det går lite i vågor. Iallafall för mig. Ibland är man mer deppig och blir mer känslig, medan det andra perioder inte alls känns så jobbigt.

Det jobbigste är ju att det är något man verkligen vill bli odelat glad över. Inte gå runt med delade känslor.

• sweetstreet

Men Lappinettan! Ingen tant än iallafall!!! Jag fortsätter hålla krampaktigt i tummarna!!! :)

• sweetstreet

Moppy!

Tack för infon!
    Vi har ändå provat dagarna innan ÄL också (tror jag) men det var ju bra att få veta att det verkligen kan ahndla om några fler dagar innan ÄL. Och detta med sekretet, ja. Jo denna månaden var det ju urskumt för min del eftersom min ÄL var några dagar sen och jag hade "superrinnigt" sekret runt dagarna då min beräknade ÄL skulle varit. Men det blev ju aldrig böj på stickan! Så typ en vecka senare blev det böj, men då var sekretet inte alls likadant. Annars brukar jag ha sån konsistens på sekretet just runt ÄL, så jag fattar inte riktigt.

Men men, jag hoppas ju att det tog för vi 6-ade järnet både runt min "beräknade ÄL-tid" och sedan också när vi fick böjen (helt överraskande för vi trodde båda att jag liksom "missat böjen men ändå haft ÄL pga sekretet).

Usch jag tycker det är såååå svårt att försöka få till just den där rätta timingen! :(
    Tycker man försöker men även andra månader tycker jag att vi fått till "bra" timing runt ÄL men det har ju ändå inte hjälpt...

• sweetstreet

Förresten är det skönt att höra att du klättrat upp ur avgrundshålan nu Moppy!!! :)

Om några dagar BIMar jag och då får vi se ifall man lyckats skaffa sig glidflygare så man kan segla iväg ovanför avgrunden eller om man kommer trilla ner där igen. Förra BIM var INTE rolig. FYYYYY!!!!!!!

• sweetstreet

Ja, lightprodukter ja. Hm ! Hittills har jag inte ätit/druckit så mycket av detta alls. Oftast blir det nog den "vanliga" varan, för min man tycker absolut inte om lightprodukter. Han säger att han känner bismaken av aspartam. Men det kanske är det gamla sötningsmedlet?
    Tydligen ska detta vara genetiskt! :) Alltså om man känner av just den sortens smak alltså. Tycker jag är lite lustigt. Jag känner ingen smak av aspartam, men mannen säger att han tycker det smakar illa. Så han måste ha någon gen som jag saknar??

Som med bittermandel kanske? Har för mig att det också är en del som typ inte kännder den smaken och att det är genetiskt. Fsat emd apsartam är det tvärtom, där känner majoriteten inte av smaken men några gör det.

Jaja, pladderpladderpladder....

• sweetstreet

Eftersom ingen annan är på tråden just nu (lyckades missa er idag :( ) så pladdrar jag på själv.

Sitter nu och väntar på en centrifugering så då passade jag på att kika in här! Sedan blir det sprit! Fast inte till mig utan till "mitt" DNA som nu är i centrifugen o snurrar :)

• sweetstreet

Muggles,
    hoppas verkligen du kommer hem från Tyskland snart så du inte blir kvar pga av någon dum storm!!!!!!

Du fyller väl år snart om jag inte minns fel?????????? Och födelsedagen vill man ju helst fira hemma med mannen ju!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???