Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Jädrans vad jag är ensam i tråden nu´rå...

Var är Page???????
    Har hon blivit mannekäng på heltid nu?
    Kanske snurrar hon runt i sin bikinöverdel och letar efter en regnbågsfärgad fjäderboa och en extramt knallgul solhatt???? Bara för att förstärka den "nya" färgglada semesterkänslan?? :D

• sweetstreet

Heeeeej Koko!!!!!!

Javisst ja, du skulle jobba lååång dag idag va?

• sweetstreet

Hur mår du?
    Är humöret vädligt upp-och-ner nu med hormoner och så?? Eller känns det inte så farligt? Kanske inte värr än "vanlig" pms?

• sweetstreet

Skojar du??!?!?!?!?!?!??? ;) :o

Jag känner efter typ hela tiden. Särkilt denna veckan eftersom det är lugnare på jobbet nu så jag inte har lika mycket annat att fokusera på. Tyvärr har jag typ noll symptom.
    Hur mycket jag än känner efter. Lite ömma boops men det brukar jag alltid får ett par dagar innan mens, så det känns snarare som ett "icke-fungerat-symptom" tyvärr :(
    Jag har BIM på söndag, men har bestämt mig för att även om tanten inte dyker upp innan dess eller då, så tänker jag inte testa mig förrän en bit in i nästa vecka. För tanten kan vara sen också och jag tror inte riktig jag är upplagd för minsu på en sticka. Isåfall är det nästan bättre att tanten kommer själv innan man testat. Så några dagar efter BIM har jag tänkt jag ska låta det gå. Om det behövs vill säga. Kanske är det försenade tomtar i brallan redan på söndag, vem vet?

• sweetstreet

Oj FrullAn ta det lugnt med tummarna! Du vet väl att om du stoppar allt blodflöde så är det INTE bra!!!!! Vi vill ju itne det ska sluta med kallbrand och amputering! :o

Så kasnke är det bra att släppa taget då och då och liksom vifta lite med tummarna emellanåt?? :)

• sweetstreet

Japp FruLLAn!
    En riktig kackelmaja är du!!!!
    Och du är i jädrigt gott sällskap!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D

Sååååå skönt att man inte är ensam om att "fundera högt" och att pladdra strunt! ;) Hehehehe!!! :)

• sweetstreet

HAhaha!! Eller kasnke typ 10 procent bara??? :D

• sweetstreet

Men det är ju det som gör tråden så himla härlig!!!!!! Att alla verkligen säger vad de tänker och tycker och funderar på.
    Allt från seriösa inlägg om jätteallvarliga saker till bara knäppa idéer eller riktiga Arne-Hägerfors-skämt.... :D

• sweetstreet

JA FruLLis!!! En knapp som skickar in härliga FruLLiga inlägg då och då när du är kollar in lejon! Vore ju super!!!! :)

• sweetstreet

Exakt Koko förresten,
    jag har egentligen tänkt att nästa gång tanten inte kommer i tid ska jag låta det gå åtminstone en vecka! För en gång var hon ju faktiskt 6 dagar sen och då testade jag men hon kom dagen efter. Kändes så j-vla surt!!! :(
    Så jag har verkligen bestämt mig för MINST en vecka utan tant innan test. Men sedan vet man ju inte ifall man verkligen kommer kunna hålla sig. Kanske blir man så spänd ändå att man rycker till sig en teststicka efter "bara" ett par da´r.
    Man kastas ju mellan hoppet att det ska vara plus och tanken att "det är bättre att veta även om det är negativt" (i dubbel bemärkelse då).
    Men men, vi får se. Om tanten kommer hopps jag att hon kommer i tid, för ju fler dagar som passerar efter BIM ju mer åker ju hoppet upp, och ju hårdare blir ju fallet om hon då kommer knatande sent.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???