Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Frejis!
    Tack!!!!
    Skickar små kramar i lagom förpackningar till dig så du kan öppna dem lite vartefter du känner att de kan behövas! Innehåller ca 2-3 kramar i varje förpackning och de har inget bäst före datum! Så det är bara att packa upp vartefter du behöver en varm kram!!!!!! :)
    Hoppas det kommer kännas bättre snart!

• sweetstreet

Urrk, proteindrink tycker jag lät ääääääckligt!!!!!!!!!!

Är det sådan där "bulk" som body builders dricker. Uääääääh!

Nej Page, bättre upp kan du!
    Lite GOD mat och GODA drycker kan du väl ändå passa på att njuta av istället!

• sweetstreet

Och FruLLan!

Haha! :) Jag ser snarare framför mig att DU jagar Lejonen istället för tvärtom!!!! Med en sådan hungrig Boris i magen känns det som om du lätt skulle kunna äta upp ett helt lejon!!! :D :D :D

Fast det är klart. Med tanke på hur otroligt fina lejon är, och hur kattlika (ja de är ju kattdjur ja) så har du säkert inte hjärta att tugga i dig ett lejon där på savannen??? ;)
    Nej du får nog ta och hålla till godo med något savanngräs även om det låter jädrigt torrt... Knastrar säkert störtskönt mellan tänderna! :D

• sweetstreet

Page jag tycker dina bikinbrallor låter spännande!!!!! Alltså, finss det något tyg alls som håller ihop snörena, eller är det liksom bara lite snören på härsan o tvärsan?????? ;) :)

*jättenyfiken* :)

• sweetstreet

Själv är jag en sån som nuförtiden inte tycker att jag är sådär supersnygg i bikini faktiskt. Lite för mycket mellan bh:n och byxorna, hm??? Alltså sådant som liksom "sticker ut". Och dett är ju inte alls någon gravid mage för DET hade ju varit fint. Nej detta är mer något skumt (och betyldigt "lösare i konsistensen" än än mage med barn i, och som kommit lite vartefter på senare år... ;)

• sweetstreet

September!
    Hoppas ni fåt till det riktigt bra innan ÄL då eftersom du ska bort efter själva böjen!!! :)

Är det snart ÄL för dig eller är det ett tag kvar?

• sweetstreet

Och Frejis!
    Kramar kan man aldrig få för många av väl?? Iallafall inte om de kommer från rätt personer! :)

Men jag tänkte att ibland är det alldeles tillräckligt med bara en eller två små, så mina förpackade kramar var mest så att du skulle kunna ta de när det liksom passade dig! ;) :)

• sweetstreet

Låter bra att du skippat proteingucket nu Page. För det verkade bara FÖR trist!

Och jag tror du kommer se strålande ut i din bikini när du lätt och ledigt strosar fram längs de sköna stränderna!!!! Mmmmmm!

Här har det plötsligt dykt upp en massa blöt snö som liksom "forsat" ner från den blygrå himlen, så jag längtar också till varmare breddgrader!
    Dett är nog mitt "värsta" väder. Föredrar lugnt 20 minusgrader framför pendlande mellan noll och en minus, och j-gt blöt snö som liksom snöar från sidan i vinden!!!!! Usch!! Inte alls skönt!

• sweetstreet

På tal om vädret!

Jag är lite orolig för Muggles!!!!!! :o
    Läste på DN:s och SvD:s hemsidor att flera dött i Europa, bl a Tyskland av den kraftiga stormen!!!! Och det var väl flera flyg som var inställda. Hoppas iallafall hellre att Muggles sitter och har trist och långtråkigt på någon flygplats eller på ett tråkigt hotellrum, än att hon är i ett flygplan i full storm!

Om du ser detta imorgon muggles så KRÄVER jag att du loggar in dig och ger ett livstecken ifrån dig!!!!!!!
    Jag bryr mig inte ett fikon om hur många nördiga tyskar som står och kollar vilka sidor du surfar på eller om din chef står bakom din rygg heeeela tiden, eller att de hotar dig med att rulla in dig i sauerkraut om du surfar på nätet! Du MÅSTE verkligen höra av dig så vi vet att allt är bra med dig och Slick'n!

• sweetstreet

Å vad glad jag blir! Dubbelt glad!! :)

Tittar in på tråden (lite sent för jag har jobbat...:o) Och vad ser jag då?
    Jo först ett inlägg från Lapinettan om att tanten INTE kommit!!!! Jag säger dom FrulLan snart får jag kramp i tummarna!!

Och sedan Muggles!!!!! :)
    Å, jag känner mig så lättad!!!! Du har inte blåst bort i stormen i Tyskland! Var ju faktiskt lite orolig... :?
    Har du kommit hem till Sverige nu då, eller blev du fast i Tyskland och skriver därifrån?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???