Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Ha en jätteskön helg och mysig fika ni som ska ses imogon! :)

• sweetstreet

Lapinette, ang festen så brukar det i allmänhet uppskattas ATT man sätter upp en lapp, så jag tror inte det är superviktigt vad man skriver på den.

Man visar ju att man ändå tänker på sina grannar bara genom att sätta upp en varning. Tyckte Kokos förslag med öronproppar var helt super!!!! :D
    Men visst, allt beror ju på ifall grannarna har humor eller ej?!

Ett tips är att OM du bor i ett hus där du har grannar som kan störas fast de inte bor i "din egen trappuppgång" så sätt upp lappar även i deras portar! :)
    När vi bodde i Stockholm så gränsade vår lägenhet även till lägenheter som hade sin ingång i trappuppgången bredvid och de var glada att vi satte upp lapp även i deras port eftersom de ju faktiskt hörde vår fest de med. Så då visste de ju i vilken lägenhet det var. Men vi fick konstigt nog inga klagomål på vår inflyttningsfest fast att det var typ drygt 45 pers i en liten trea och folk pratade o rökte på balkongen och de sista gick inte hem förrän vid 6-tiden på morgonkvisten! :) Ahhhh! Det var härliga tider det!!!!!:D Sedan började ens vänner skaffa barn och plötsligt slutade festerna typ minst 6 timmar tidigare.... :o

• sweetstreet

Jaa!
    GRATTIS till både Frejis och Muggles!!!!!!

:)

• sweetstreet

Jag känner typ NADA! Lite ömma tits men det är som sagt helt normalt några dagara innan tanten kommer. Å tja, jag känner mig verkligen helt ovetande. Känns inte superhoppfullt med tanke på noll symptom men kansigt nog är jag som vanligt full av hopp ändå. Så himla dumt!!!!
    Bättre att inte hoppas och bara "vakna upp" BIM-dagen och om tanten kommer så kommer hon.

• sweetstreet

Har BIM på söndag och dagarna denna veckan har gått sjuuuuuukt långsamt känns det som!!

Men alltså Lapinette tycker jag låter så otroligt spännande!!!! Om du aldrig gått över tiden förr så känns det som om sannolikheten att tanten är bortskrämd ganska stor nu ju!
    Inte för att jag vill ge dig "falskt hopp" jag VET att det är det sista man behöver, men jag håller iallafall fortfarande tummarna! :)

• sweetstreet

HAha Lapinette!
    Det är bara att fortsätta pappersmuffa!!!!! :D :D :D

Det hjälpte ju för Cicci och efterföljande plussare! :)

• sweetstreet

Syrran, jag tror inte det blir någon lägesraport i helgen? :?

Gissar att ifall tanten dyker upp på lördagen eller söndagen kommer jag vara såååååååååååååååååååå deprimerad att jag inte orkar med att logga in här.
    Och om tanten inte kommit på söndagkväll så tror jag nog ändå inte att jag "litar" på hennes frånvaro så jag kommer i såfall bara att vara nojig här inne! ;)

• sweetstreet

Jag längtar också till ikväll1!!
    Känner mig så himla Fredagskvällssugen!!!! (finns detta ord i svenska akademins ordbok??!)

Tror det blir vitt vin ikväll! Mmmmmm!
    Och svärdfisk!! :) Tycker jag är jättegott men har aldrig vågat testa att laga till den själv förut, men ikväll har jag planer på att testa! :)

• sweetstreet

Nu måste jag jobba lite igen!

Kramar till er alla som går hem! Ha en skön helg! :)

• sweetstreet

Halllllåååå!
    Ingen i tråden ivkäll???

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???