• nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

Eller:
    Äggsjuka aladåber- hur steker man dem?
    Desperate sexwives
    Jakten på det försvunna ägget
    Simmarnas kamp mot målet
    Gör kontorsstolen till en spermie centrifug...

Ja ni gissade det. Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 4000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???
  • nenne78

JessiePessie! Näe har jag glömt bort dig??? Förlåt! Självklart är du med oss och cyklar, jag har ingen riktig koll (kan vara cykelhjälmen som skymde utsikten). Jag har ÄL början nästa vecka så fruLlan ligger lite före. Eller egenligen har jag iiiingen aning det visar sig när jellon skjälps upp.

• nenne78

å min man såg närmast lättad ut igår kväll när han konstaterade att vi hade ju 5+1 i söndags så då slapp han komma te. Vi är för trötta om kvällarna för att orka producera. *gäsp* Trist och inte så spontant som man önskar.
    scenario ikväll kl 19.47
    *tittar på klockan* nähe nu är det dags att äntra grottan frugan, kom igen bend over!

• Bröllopstokiig

Snart så.... Det ända som är positivt när det gäller missfall är ju att det är något som är fel på barnet, det är ju därför det kommer ut. Hellre missfall än ett sjukt barn. Kom igen nästa gång nu Snart så!

Kramar

• _koko_

Åååååh, Snart så... Det måste ha varit ett missfall! :( *Kramar om*
    Jobbet är INTE viktigare än ditt välmående, stanna inte kvar en minut längre än du absolut måste. Det är så hemskt att kastas mellan hopp och förtvivlan, jag blir helt skakis varje gång jag går på toa...

Kunde inte hålla mig härifrån som ni ser...

• nu är jag fruL

nenne > ha ha ha
    precis sa ser vart 6 liv ut runt produktion. fat vi tar det liute senare pa kvallen nar vi anda kryper ner for natten. Sen ar det en snabbis for att mjolka ut maken ha ha ha

jessie men min lilla suckerpulla INTE har vi glomt dig. Du sitter ju for fasiken pa styret pa tendemcykeln sa du gra ju INTE att missa

• nu är jag fruL

snart sa
    jag ar ocksa HELT overtygad om att du fick ett for tidigt missfall. Absolut. jag tror aven att det var precis det jag fick ocksa. Men att det av nagon anledning inte gick hela vagen den har gangen. Det kanns OERHORT bittert jag vet. Och skrik ut din aggression och angest har. det ar det vi ar tillfor. Sen ska du precis som dina kloka tradkompisar har sager ga hem och bara unna dig ALLT det du gillar.
    Faaaan vad EGO idag!!!!!!

koko> hur gar det for dig

• nu är jag fruL

jag menade att du sk VARA eho idag!

• _koko_

Tänker inte testa igen förrän på fredag! Orkar inte med fler jäkla minus!!

• nenne78

jessie
    nu kom jag på det, jag sitter ju längst bak så det var FruLlan som skymde sikten!

FruLlan
    åkej lite senare kan det bli ibland men jag tycker att det är viktigt att det inte bara blir snabbis för hans skull, har fått för mig att även våra orgasmer hjälper till att håva in rommen. Tur att jag är så snabb att pilla på sprattelknappen, så att man kommer samtidigt!

• nenne78

håller tummarna KoKo!!!
    Knip som attan och våga vägra always med vingar!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???