När märker man av att man är...GRAVID???
Glitter i håret, ja, det ska jag definitift ha!! :D Ja, det håret såklart!!
Ska fråga sambon om stjärngosse, men jag tror han bangar... ;)
Glitter i håret, ja, det ska jag definitift ha!! :D Ja, det håret såklart!!
Ska fråga sambon om stjärngosse, men jag tror han bangar... ;)
Buhuuuuu.... Hinner inte skriva och hinner inte läsa... Men vill säga hej iaf, saknar er massor. :( :( :(
Ska försöka sätta mig ner ikväll och läsa ikapp. Om vi inte går på bio... Hmmmm...
KRAM på er alla mina systrar!
Är ensam i rummet en liten stund nu, passar på att skriva! Har skummat igenom bara precis de sista två sidorna, och först och främst:
CICCI!!!! Jättekram till dig, alla graviditeter är olika, jag tror det kommer gå bra. Men skönt att du får en undersökning iaf! En kompis till mig var på vul i måndags (hon hade haft en blödning efter pluset), då var hon i v6-7 och fick se ett hjärta picka, så det borde de kunna se på dig också. Håller tummarna så de vitnar!
Vi har inte alls kommit igång med äl-jagandet den här månaden... Beror väl på den stundade operationen antar jag... Har fått tid för förberedande besök nästa vecka och sen op en vecka efter det. Är orolig för att de ska hitta härdar på hela buken på mig eftersom jag haft sån magknip på sistone... Har haft det i perioder förut också men trott det varit stressmage/för mycket skräpmat. Det är det antagligen nu också, men nu är det ju så lätt att bli hypokondrisk... Tänk om, liksom...
Dessutom har jag lite allmän höstdepp just nu, grinig och lättirriterad... Och sambon är likadan, så vi triggar varandra... :(
Åååååååh, blir så glad av ännu ett pickande hjärta!!! Ta hand om picken nu, Cicci, eller blir det pickan om det blir en tjej?? :D
Söndag och jag mår äntligen bättre. Har haft sååå ont i halsen!!! Har knappt kunnat svälja alls, men nu är det bara lite halsbränna kvar. Varför man nu får halsbränna efter halsfluss, nån som vet??
Eller kanske är det ytterligare något att lägga till min skengraviditet? Ojojoj, tror inte jag vågar dra upp allt min kropp har för sig på onsdag, då tar de nog fram lilla vita tröjan med de långa ärmarna... Har för mig att fruLlan haft den en gång, är den skön? :D
Är förresten såå ledsen att det inte tog för dig den här månaden heller, gumman, hade verkligen önskat att det skulle göra det!!
Har slarvat bort uppdateringen av listan, så ni får hjälpa mig med et som hänt på sistone i morgon.
Sen verkar det köra ihop sig alldeles nästa helg eller? Jag kan som sagt ses på lördag förmiddag, men då är snartis bakis, och på söndag kunde inte frulLan... Låter som att vi kanske måste skjuta på det?
Ni kanske vill komma hem och ta hand om mig fredagen den 15e? ;)
Well well, här kan man ju inte sitta på första advent! Ut i köket och koka glögg kvinna! :D
sweet - vad gjorde du med kardemumma och nejlikor på nipplarna??? Hoppas att det var din och din mans privata efterfest... :D
Snällt av dig att tänka på mig förresten, kan behövas. :)
Vet inte om det är så svenskt att julpyssla, men jag blev plötsligt väldigt sugen på julmust när jag läste om ditt julpysslande???
*Måste hämta ett glas...*
Mmmm, det var nog allt det där sockret du skrev om... :D
Shit vad jag älskar julmust!!! Det kanske vi inte är lika överens om härinne som allt annat? Våga vägra öl till julbordet, vad säger du om det fruLlan?? :D
Undrar om jag kommer att baka nåt i år... Skulle vilja göra ett pepparkakshus iaf... :)