• nenne78

När märker man av att man är...GRAVID???

PÅ'T IGEN!
    Jag gillar att påta...

• nenne78

mindre
    öhöhöh ja det med...

ljuvlig
    jag brukar upptäcka den när jag ---öööh torkar mig så bara ploff får man tag i en rejäl klump av snigelslem och sen är det liksom lite segare än vanligt. Inte helt genomskinlig. Men alla får nog inte så tydligt. (gissar att ni sitter och fnuderar värsta skräckscenariot om hur det ser ut när jag sitter där... )

• nenne78

vafasen frullan - ska du redan ha BIM????!?!? Vi satt ju på samma hoj och jag har inte förrän nästa fredag. Jag måste helt klart börja trampa fortare. Lyllo er som bara har 28 dagar, ni är ju snabbt inne på nästa varv och jag får cykla ytterkurva hela tiden. *surar lite*

Men, men - det bästa vore även här om det kunde vänta lite, eftersom vi tänkte bila till Frankrike på vår ettårsbröllopsdag och det är ju i oktober och då kanske det inte är så kul att vara mjölkko och stanna i parti och minut av att någon vrålar som en stucken gris (vilken djurpark det blev). Intalar jag mig i alla fall.

Och vem vill fylla år i december?

Å sen slipper jag ha dåliga ursäkter när vi åker till Tallin med jobbet efter nyår...

Så - hoppas, hoppas att det inte tagit sig. Fast det skulle vara gryyyyymt häftigt med. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

• nenne78

mindre

Självklart. Vad tänkte jag med??
    Jag är ju gift med en bondson! HAHA!

• nenne78

jessie
    men då är ju du _mycket_ yngre än dina kompisar som är födda samma år!

näe, jag tror inte jag har någon riktig koll på vare sig ÄL eller BIM heller så jag tror det får bli flakmoped nästa gång, så kan vi sitta där och hoppas att någon annan kör som vet hur.

• nenne78

mindre
    eeeöhöhöhöhööh en tjurskallig hingst, kanske?

• nenne78

Lapinette
    vi fick en vinrad i St Androny i nordvästra delen av Gironde av mina föräldrar i bröllopspresent, och då ingick en veckas boende där (dock inte transport, men det vore kul att bila). jag längtar redan!

• nenne78

Lapinette
    eller hur, det låter ju inte helt optimalt.
    Å andra sidan måste man åka efter småvägar så man får se lite andra byar på vägen. Men det kommer att ta 8 veckor att ta sig dit.

snartis... japp, det är min hake på honom att han stannar kvar *pratar med maffiosoröst* ey, passa annars knäpper jag dig!

• nenne78

ciici

ååååh håller tummar och tår för dig!!! KRAMAR!

• nenne78

jag vill okcså vara full!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???