Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

Hejsan tjejer!

SWEET fasen vilket bra rim, som Snart så skriver så ska jag minsann använda det på ett paket, efter lite glögg kommer alla skratta, även att de inte kan alla våra benämningar i familjen där hemma. STRÅLANDE INSATS!
    Ag rosenroten du har köpt, jag åt mellanstarka, tror det var 600mg, men jag tog i allafall dubbeldos! Så hamnade nog på 1000. Tänkte att det är likabra att köra på, sen läste jag någonstans att det finns megastarka som andra åt (kanske familjeliv) och då tänkte jag verkligen att jag måste öka dosen!
    Hoppas det funkar för er med.
    Min rökning tror jag gjorde mycket till saken med att jag slutade med den, 7 veckor som rökfri nu!

Snart så och Mindre, jag hade med lite lite ont i bröstens utsida en vecka efter ÄL eller någonstans där, det varade bara 1 dag eller så. Sen kände jag ingenting mer... Tror det bästa kanske är att itne ha några symptom men alla är ju olika.
    Nu håller jag alla tummar och tår att Pickn får en liten trådkusin!

• Bröllopstokiig

Mindre: Vi har med fått sådana "påhopp" av vänner. Till mina värninnor sa jag att jag var så jävla trött på att höra alla som är o nyss har blivit gravida... då säger de att de förstår eftersom jag så gärna vill själv, jag sa: Jag vill jätte gärna ha barn, men det är inte fråga alltid om vad jag vill - utan det är kroppen som ska vilja o barn får man inte på beställning, de kommer när de vill komma. Sen lade jag till; ni kommer säkerligen få reda på den dagen då det sker, men innan dess så behöver ni inte fråga, we'll let you know!
    Men det var med tjejerna det...

Min make har bara sagt att: Jajjemen, vi skjuter skarpt nu, det är kul och blir det så blir det!

• Bröllopstokiig

Frullan, tänkt inte så mycket på det!!
    Jag vet svårt....
    Det man tänker nu är ju att livmodern växer och att man har molvärk i stället fär mensvärk, eller hur, så höll jag på iaf

Håller tummarna!

• Bröllopstokiig

Sweet har döpt den till Pickn (utan a och e efter 'k:t') så blir det könsneutralt
    Pickn mår bra hoppas jag, såg ju ok ut i går och hjärtat slog ju, så det hoppas jag verkligen att det fortsätter att göra.
    Nästa vul om 3 veckor, då kanske den har lagt på sig några centimeter
    Nu var den som en nagel ungefär...

Hoppas hoppas att det inte är mens värk utan att det är något annat, jag håller i allafall tummarna så länge jag kan... Livmodern börjar ju växa från dag 1 när man blivit befruktad, så det kan ju faxtiskt vara molvärk, det känns annorlunda för olika människor.

HOPPAS!

• Bröllopstokiig

Skitbra Nenne!

• Bröllopstokiig

Lapinette: Jo men det är bara bra, och tack gode gud för det! Kallar den för Pickn
    Vi får hoppas att det tar sig för dig snart, vem vill vänta i 2 år. Phuu, då kan man ju snacka om att nästan ge upp, det kanske är därför de bli gravida då för att de slappnar av och skiter i det... ja jaja

• Bröllopstokiig

hahahahaha Lapinette, ja det är onekligen ett plus att man fick den mannen man älskar och sen lite sommarstuga, Porsche och annat smarrens på köpet , hehehehe, det sjuka appropå sånt här är att min svärmor köper skit fina julklappar till sin son, allt från konst till kameror och annat som är dyrt. Jag får böcker från henens bok klubb och även (hör och häpna) premier som kommer när man beställt många böcker, förra året var det världens hemskaste julduk och någon konstig bodylotion.... hon vill nog inte att jag ska få ta del av något, det ska markeras att det är makens *jävla kärring*

• Bröllopstokiig

Hjälp, det kom ju 1 000 inlägg innan mitt kom in!
    Shit pommesfrittes!

• Bröllopstokiig

2006-11-29 16:28 Lapinette

Näääääh, för att få hans efternamn !

svarade på detta om någon undrar vad f*n jag håller på med!

• Bröllopstokiig

ja hon är verkligen knäpp, men jag bryr mig inte så mycket nu. Fick en j*la wokpanna med härromsistens, det var ju en premie så klart, för jag fick kokboken med

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???