Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

Hon tycker inte om småbarn har hon sagt!!! Så jag har inte höga förväntningar på att hon ska bli farmor, hon kanske blir glad, men mycket mer än så känns det inte som det blir!

• Bröllopstokiig

hehehehe kräkas är najs om det är minsta tecken på graviditet. Nu slipper jag gärna eftersom jag vet att Pickn lever!
    Blev överlycklig att jag spydde i måndags, för det var typ det första symptom jag har haft!

Julpynta på nu Snartis, kanske ska hem till dig i januari och ha julgransplundring, det lär ju finnas en del att plocka undan!

• Bröllopstokiig

Hej då, nu ska Cicci o Pickn hem Vi hörs i morgon darlings!

• Bröllopstokiig

Hej svejs i fabriken!

Möte på förmiddagen, men det har varit ok. Ibland är det skönt att slippa kontoret!
    I kväll är min make ute med sin styrelse och äter julbord, så jag ska faktiskt också se till att få fram lite julsaker inför helgen!
    Ska gräva fram mina glöggmuggar och massa annat, men jag lär inte ha lika mycket som snartis och gardiner har jag inte i ett ända rum hemma nu så det lär inte komma några julgardiner heller!

Snart lunch.... hungrig, måste vara ett symptom Annars har just jag inte några symptom alls, som vanligt med andra ord!

HUR mår ni????? Jag sitter här och läser igen och det är ingen som babblar och spekulerar om symptom
    Jag håller tummarna iaf!

A.M hur går det!!?? Hallå, hur har du det med lilltjejen, vi vill veta snart!

• Bröllopstokiig

Men fullan, inte för att jag ska ge dig falska förhoppningar, men det kliade till på mig på måndagen BIM veckan och sen på torsdagen (BIM dan) så brände det till på mig, men det var inte mer än så....
    Jag tycker det låter super intressant jag med! Kanske en trådkusin till Picken!
    HOPPAS HOPPAS SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

• Bröllopstokiig

Frullan, jag kom på symptopmen nui efterhand i så fall.... tyckte inte det var några symptom att det kliade till på bröstvårtan och sen sa jag faktiskt på vår träff att det brände till på BIM dagen en kort stund. Det jag även kände var ju nästäppa, men man vet ju aldrig om det är symptom på grav eller förkylning! Skulle bara säga det

• Bröllopstokiig

Eden06: Jag käkade Rosenrot ju och det med dubbeldos, deppig var jag inte men däremot kunde det vara svårt att sova när man lagom vill 19:00 stoppar i sig ytterligare 2 tabletter Men det var det värt, jag blev gravid! Tjoho!

Snartis: Helt rätt, Rosenrot och Bisolvon mm ska man inte äta efter ÄL, däremot efter mensens första dag

• Bröllopstokiig

Jag har för mig att vi sa söndagen den 10/12 hps koko. Jag kan även lördag eftermiddag, brunsch eller något annat.

• Bröllopstokiig

Jag kan tänka mig en brunsch på lärdagen, tycker det var suveränt sist!! Jag ska på fest på kvällen - så det passar mig bra under eftermiddagen o har inget emot att ses med andra tråden! Bara kul!
    Röstar i så fall på Mornington där vi var sist, tycker det var hur bra som helst och kan tänka mig 10 våfflor med sylt och grädde denna gången! He he he...
    Glögg på söndag kväll funkar med, jag kan vad som helst och är väldigt flexibel!

• Bröllopstokiig

Vi väntar till koko kikar in då... så kanske vi kan kolla med henne... vad som passar henne, det är ju roligast om vi blir så många som möjligt!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???