Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

Phu nu väntar lönesamtal med chefen.... skulle haft det redan för 2 1/2 månad sedan, men han har skjutit upp det hela tiden, grrrrrr...
    Sen väntar PYNT hemma, julpynt då!
    Tjoho!

• Bröllopstokiig

Hej!

Badanka i muffen vettefan alltså, ha ha ha, Pickn får nog nöja sig med lite blodkärl och annat h*n kan spela på där inne.
    Men det är gulligt att ni tänker på Pickn!

Frullan, jag var gasig en helg veckan innan BIM, det kanske är ett gravtecken! Jag hittar fler och fler i så fall, och gasig har jag varit sedan BIM eftersom jag tror att tarmarna ändras och flyttas lite i takt med att livmodern blir större. Ja ja...

Spännande vecka vi har framför oss, jätte många med BIM ju, det måste ju blir ett plus denna månaden, håller tummarna för mina gamla stammisar särskillt, det är eran tur nu! Pickn vill dessutom ha massa trådkusiner och mamma vill inte gå själv mer än max en månad... så kom igen nu!

• Bröllopstokiig

Mindre, du är för härlig i bland!

• Bröllopstokiig

Frullan; man ska aldrig vara nöjd när det gäller lönesamtal. Jag har lite som jag vill ha ädrat på, tex bonus stege, avräkningsmål som jag anser är för höga (så klart) och budget etc. Men annars var det ok faktiskt!

• Bröllopstokiig

jag är sjuk, jättesynd om mig! :( surfar dessutom med mobilen, så om det blir konstigt beror det på det.. falcon crest på tv f.ö. :D är fortfarande skengravid, ska bli så skönt att få en ordentlig undersökning på onsdag! håller tummarna for att alla era symptom är riktiga!!!

• Bröllopstokiig

ja, ska nog halla mig ifran svenska tecken... men det blir så jobbigt att skriva da...

tog tom ett test igårkväll innan jag började proppa i mig treo, echinablabla osv . minus såklart.

• Bröllopstokiig

snart sa - gissa om jag saknar er ocksa!!!
    :p
    ja, skulle precis komma till det., det har kort ihop sig for mig med, sambons syrra halsar pa oss dem helgen, men inga detaljer ar klara. ska jag forsoka styra det till lordag kvall o sondag? isf kan jag bruncha med er pa lordag om an inte lika lange som sist. :)

• Bröllopstokiig

symptom ?????? :-d

• Bröllopstokiig

Usch, jag är genom förkyld... trist som fasen när nästan rinner och rinner, så snyter man sig och inget kommer, grrrrr, så irriterande! Det ända man får är en hemskt röd näsa... phuuu
    Iaf fredag! Ska på tjejmys ikväll, alla ska dricka vin, utom jag Undra vad jag ska hitta på för anledning i kväll, får stenhårt köra på förkylningen!

• Bröllopstokiig

Hello hello girlies!

Nä nu blir det spännande igen, ingen mens för Jessie, he he he kanske litet pluss att invänta!
    Och Snartis, inga symptom är bra, det vi har lärt oss i tråden är ju att man kan ha massa symptom på graviditet men sen kommer mensen, så det spelar inte så stor roll igentligen hur man mår, för man vet ju liksom inte... Det bästa är ju att inte mensen kommer

KOKO, jag ska inte till Dubai förrän i januari nu, så jag kan den 15/12 med. Jag kan när som helst, bara jag får träffa mina trådisar!

FRULLAN! Usch vad jag blir ledsen, man vet inte vad man ska skriva för att trösta, men men jag är i vart fall skit förbannad på din menskärring! Nya tag inför jul nu. Kanske ni kan få lite lugn och ro och sendan kommer det säkert att gå bra nästa månad, det är din tur. Det ända som är en tröst är ju att det är väldigt många som försöker upp till ett år.
    Jag tror i för sig att alkolhol och cigg etc försämrar både för mannen o kvinnan, så om ni har möjlighet att ta det lite lugnt med glöggen till nästa ÄL så skulle jag har gjort det! Man kan ju ge det ett försök i allafall!

Brännade boobs, ja du sweet, det kan dessvärre betyda allt möjligt har vi lärt oss. Jag hade en sidande känsla på BIM dagen, men sen har jag inte kännt så mycket mer. Jag har haft ganska få symptom, eller så glömmer jag känna efter ordentligt

Nu väntar en kund på mig, så jag får springa... hörs snart igen!

KRAMAR till er alla!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???