• Jessie76

När märker man av att man är...GRAVID???

Äh va fan! Jag har "bara" Mindres adress! Int så bara men i det här fallet behöver jag din......Kan du skriva den tror du?

• Jessie76

God morgon.
    Kan inte vi få en BIM lista? Eller är det överkurs? Det är ju så spännande å veta när det börjar dra ihop sig för er...

• Jessie76

*EEEEEEiiiiiiiiik* - Förlåt Koko!! Nej det var inte en sån jag menade (har oxå sett dom *Yuk!*) jag menade just en sån som vi haft här förut - alltså nära förestående BIM....

• Jessie76

Hmmm... Glöm den där listan - jag var nyfniken som vanligt å ville veta vem jag skulle hålla tummarna för.....
    Nevermind

Jag har ff inte fått nåt mejl heller

• Jessie76

Usch sötFruLlis Vi kan prata om sprit oxå! Eller så inte....
    *Skickar en bamse Lule kram*
    Och till Lapinette oxå, även om du var mer förberedd kanske....

• Jessie76

Även om detta är symtom måste jag få säga... Får jag?

jag har SÅ JÄVLA ont i brösten!!! Jag får panik om det ska vara så här hela tiden!
    Dom är så jäkla varma hårda och framförallt tunga!! Jag måste gå å lägga mig efter middagen för att få av mig bh:n och sen ligger jag till morgonen Fyyyy fan säger jag bara! Aj

• Jessie76

Öh, jo jag fick inbjudan.
    Kort kommer om någon minut.

Jag skickar dom jag har så får du välja vilken du vill lägga in Muggles - blir det bra?

• Jessie76

Hmm... *vink vink* här e jag

Nää, tänkte inte på det där med drickandet Då hade du ju en bra idé

ALLA symtom jag öht hade innan BIM var menssymtom! Det är fullständigt sant. Om någon skillnad kanske att menssymtomen var förstärkta. Jag vet att det är skillnad mellan olika personer men så var det.
    Snälla snälla ge inte upp förrän det kommer det som inte ska komma!
    Skyltsöndag när vi stod å sålde glögg å julklappar var jag ÖVERTYGAD att mensen kom. Jag sa det till min man - nu måste vi åka hem för jag har fått mens! Men den kom aldrig. Det är så himla lika symtomen!
    Jag tror att dom "riktiga" grav.symtomen kommer ett bra tag efter BIM. Eller?

• Jessie76

Förresten - handikappad = ett stort FETT JAA .-(

Koko - kanske för privat fråga, har ni tänkt betala själv?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???