När märker man av att man är...GRAVID???
Håller med om att mensen faktiskt gör mer ont sen verkstaden startade. :(
Tänker förstås på det mer, och varje gång gör ju extra ont i själen också.
Håller med om att mensen faktiskt gör mer ont sen verkstaden startade. :(
Tänker förstås på det mer, och varje gång gör ju extra ont i själen också.
FruL - om du byter genre så blir du en utmärkt sagotant. :)
Tror inte dina framtida småbarn vill höra om just mannen med hornen i mammas mage. Annars var den bra.
mmm, kokos är gott i kladdkakeformen också. med kladdkaka på förstås. :) jag tror att min man gör världens bästa kladdkaka. lyckliga jag!
Vad skönt att sticka till Thailand, Muggles! Precis rätt säsong att lämna landet.
Men nenne - hade inte du också hittat maken i Dalarna? *tänker så det knakar* det kan ju vara ett genetiskt betingat kladdkaksrecept för dalmasar i så fall.
Hörni - det är ju blod vi inte vill ha i tråden. Här slåss vi sofistikerat.
Nenne - se upp - hann skicka iväg en stor kluns kladdkakesmet innan du fick chans att svara på förra meddelandet.
swoooooch..................slafs!
JAAAAAAAAA - kokosboll till Koko! Klart vi vill att hon ska få en boll på magen. :D
Slänger iväg nååååååågra till.
*slafs slafs*
Nä - måste lämna sötsakskriget innan det riktigt kom igång. Har blivit lovad smet hemma. :D annan smet
*slickar i mig sista kokosbollen och stänger ner för att gå hem*
Vink vink, hej då!
och jag som inte fick något vin igår. :( Får nog köpa hem småflaskor, så att det kan bli ett glas mitt i veckan också. (Tål inte så mycket nu för tiden.)
Kanske därför jag vaknade jättedeppig i morse. Blä för att gå till jobbet! Blä för att spinncykla! Blä för matlagning och ostädat hemma!
Nåja - tröstar mig med att cyklingen är tidigt, och då får jag gå från första jobbet tidigt. :)
Sen blir jag alltid gladare efter cyklingen, för det är så många glada människor där, som gillar när jag skriker på dem. :D Tänk att få skrika på folk på jobbet , och de tycker om det - vilken lyx!
Och så får maken ta bort bandaget på tummen idag, så att han kan börja laga mat.
Det kanske artar sig till att bli en bra dag så småningom. Kurar jag lite till i deppmanteln så hinner nog allt bli bra.
Tack för att du delar med dig FruL.