Inlägg från: mugglesfan |Visa alla inlägg
  • mugglesfan

När märker man av att man är...GRAVID???

sweet förresten, inte deppa än. Gå med i min klubb istället: hitta på så många symptom du kan! Mkt roligare...

Jag har:
    - haft en slemmig rödbrun flytning (i söndags)
    - haft stickningar i ena bröstet (igår)
    - stickningar i sidomagen vid skrattattacker och snabb vridning av överkroppen (igår och idag)
    - haft aladåb (idag)
    - dålig kondis (idag)

Kan du kontra ellerrrrr? (Fasen, det känns nästan som om jag går på Rrrrosenrrrroooot el nåt)

Osymptom:
    - finnar vilket tyder på mens på inkommande

• mugglesfan

Moppy: jag måste vara tankeläsare - jag skrev det innan jag såg din fråga - HA, jag ÄR galen! Saidaaa.....

• mugglesfan

Moppy: vad såg du på FL - jag är så himla nyfiken av mig? Viska i mitt öra bara (så de andra inte hör, jag lovar att inget avslöja)

• mugglesfan

Frejis: vi var på Koh Lanta. Svenskö, jag vet. Thailand = Nya Mallis, jag vet. Hur boring som helst... (tycker säkert vissa). Men vi fick det vi ville: lyx till rimliga priser! Supergod mat (för att inte nämna Mojitosarna!), underbar service, görfina hotell, sol, bad, snorkling, dykning, ...

Jag skulle gärna velat åka till ngt mer exotiskt (Västindien, Maldiverna, Mexico, ...) men vi sparar ju till vår lägenhet som vi ska flytta in i nästa år. Måste ha nya möbler...

victory: aaaahhh, jag trodde du hade läst vår tråd ett tag utan att ge dig till känna (inte alltför ovanligt inser man efter ett tag).

• mugglesfan

Moppy: har vi samma symptom?

Men kom ihåg tjejer att jag hade en jäkla massa symptom förra gången också och då kom röda ladyn exakt på tid (jag min dåre testade minus en dag innan BIM - hur idiotisk får man bli, varför inte vänta en dag till?). Prick söndag morgon stod hon där i dörren och knackade uppfordrande på. Jävla tant. Borde portförbjudas. Funkar vitlök tro?

• mugglesfan

Mysko lukt från down there... Hmmm, känns bekant... Just det ja, har ju inte duschat sedan träningen. Bra idé!

• mugglesfan

Japp, en dusch gjorde susen på lukten iaf!

Ja jag vet att det luktar plus men herreguud, jag hade så många symptom förra gången och det vart ju inget så egentligen vet jag inte varför jag hetsar upp mig nu.

Jag tyckte det var helskönt att läsa att stressen inte påverkar (och kolla på Cicci mfl här i tråden - i så fall skulle det väl inte funkat för dem heller, de vill ju lika mkt som vi). Bara att få reda på det fick mig att tagga ner, gött.

Hmmm, vad var det för fråga nu där 5 sidor bak? Har inte ni samma problem med att läsa ikapp - innan man har läst alla sidor har man redan glömt frågan som ställdes till en... IQ daggmask.

Drömma: apropå pippa på kommando. Jag har aldrig invigt min man i exakt när det är som jag har ÄL, utan jag förför honom helt enkelt. Sedan hjälper det ju till att man blir mer sugen runt ÄL (iaf jag), himla bra som naturen har fixat.

• mugglesfan

Nu sweet får du ta och umgås lite med dina jästsvampar el vad det var du forskade på för jag måste käka litegrann, magen kurrar.

• mugglesfan

Nu finns jag på "vår" site. Den är inget vidare bra, jag håller med, men som sagt, det snabbaste sättet jag visste om att få till lite bilder.

En varning bara: bilderna är inte hemliga, utan skriver ni ut direktlänken här så kan alla se bilderna. Det enda lösenordet skyddar mot är att inte vem som helst kan gå in och lägga till fler bilder. Bara så att alla är medvetna om det. Men det fattade ni säkert så smarta som ni är!

• mugglesfan

Bra initiativ av din man Mindre! Fram för mer sånt!

Ska nu ner på Lussefirande här i kontorsbyggnaden som jag jobbar i.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???