Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Solglimt, jag tycker nog att din fråga hörde hemma här, där vi ändå ältar symptom på graviditet.

Det lät ju som om ni blir glada åt ett barn om det nu skulle visa sig så, även om det kanske inte är just er dröm just nu.

Lycka till, och byt eller sluta med piller är mitt råd.

• Liten med Mindre

Det värsta med vinterbilåkning är att mannen älskar att sladda omkring. Visserligen på ett säkert sätt - men inget jag trivs med ändå. Han tycker det är busigt och jag tycker det är otäckt.

Fram för bara vägar och stora mjuka drivor överallt annars!

• Liten med Mindre

Jessie76 - vi kör dubbat, liksom många andra. Eller vinterdäck för en del då. Fast idag är det nog många som sitter med sommardäck och slirar.

Skönt att ha dubbar när vi ska till Dalarna i helgen. Hoppas att de hinner röja vägarna. :)

• Liten med Mindre

FruL - har du också en Mas hemma??? Då måste det ligga i mas-generna att gilla att sladda med bilen.

:D

• Liten med Mindre

Håller med Snart så... Att bara droppa förbi och säga "+" och sen inget mer är mycket irriterande.

Lite får man ju dela med sig av eventuella symptom eller andra bra tips typ centrifugstolar och så.

• Liten med Mindre

Snart så... en mas hemma du med?

Hoppas verkligen inte det finns nåt sammanhang att vi håller till här i klubben. Förutom att trevliga människor dras till varandra. ;)

• Liten med Mindre

Xemxmax

Vill minnas att en av makens ex var gravid med p-stav. Upptäcktes i 5:e månaden. Fast jag vet inte om hon var gravid när den sattes in, eller om hon blev under tiden. Otäckt hursom helst tycker jag.

• Liten med Mindre

Nä så långt behöver man inte läsa. Räcker med första inlägget ("introduktionen") för att förstå vilken nivå vi ligger på. :D

• Liten med Mindre

Hmm, är det så att en slutparantes följt av ett komma ger en sån där oönskad smily. Måste pröva

), Blev det en gubbe??

• Liten med Mindre

Näe, inte därför allstå.

*kliar sig i huvudet*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???