När märker man av att man är...GRAVID???
Förresten så jobbar jag också heldag, suck.
Dessutom grymt mkt att göra, gaaaahhhh.
Vill också ha halvdag, särskilt som vädret är kanon i Götet!
Förresten så jobbar jag också heldag, suck.
Dessutom grymt mkt att göra, gaaaahhhh.
Vill också ha halvdag, särskilt som vädret är kanon i Götet!
El så blir det ketchupeffekt nästa månad. Jag vill iaf inte bli ensam kvar.
Och när jag plussar har jag faktiskt tänkt hänga kvar i tråden - har ju blivit beroende. Döljer detta beroende för maken så gott jag kan... Han tycker nog en tråd som denna är lite fånig. Han försöker köra den avslappnade stilen "det blir när det blir" men jag märker att han har extra koll på min mens nu.
Läste i GP i veckan att en kille hade startat ngt liknande som vi ägnar oss åt men för blivande/nyblivna pappor:
pappaforum.se/forum/
Han tyckte att all info från MVC/BVC/BM riktar sig bara till mamman, att många pappor undrar över en massa saker och behöver ventilera med andra pappor. Bra initiativ tycker jag!
Kanske ngt för er i plussgruppen att tipsa era respektive om?
Usch då BrudSommar - det lät otrevligt. Jag har hört att man kan få halsbränna när man blir gravid, hoppas man slipper mao.
Usch, nu börjar folk dra sig hem här men jag måste sitta kvar en stund till för mannen kan ändå inte gå förrän om en halvtimme och jag ska hämta honom på vägen. Hade hoppats på lite chitchat här men det är ingen här heller...
Har dessutom stresshuvudvärk så jag känner inte för att jobba mer nu...
Olidligt spännande pirr och Lollan!
Själv har jag ÖB (ömmande bröstvårtor) men det har jag ju haft förut vid ÄL så...
Synd Lollan! Men välkommen i gänget som inte plussar på första försöket...
Är själv inne p 4:e.
Har så jäkla ont i magen, vid sidorna (äggstockarna???), fattar inte varför. Känns som att jag inte kan ha jeansen knäppta nästan. Kan det vara normalt?
Snart så: jag är osäker på när jag hade ÄL. Skulle haft det i måndags men aladåben kom inte förrän i onsdags vilket borde betyda att jag hade ÄL kanske på fredagen (jag brukar får slemklump ett par dagar innan ÄL). Har kört varannandagssex i en vecka nu
Men inget ÄL-test denna månad så jag vet inte exakt när den var och därmed vet jag inte när BIM är heller.
Vad hade du förra månaden?
Snart så: ja just nu kommer jag ihåg! Ujuj, hoppas det inte är så för mig... Men jag hade nog riktig ÄL redan förra månaden, för jag hade fullböj
Jag fattar inte vad det är för mening med att sticka in huvudet och säga "jag har plussat på första försöket" och sedan ingenting mer???
Jaha, är det det tråden handlar om? NÄ.
Det känns lite som "pilutta dig" för oss som är inne på 3:e, 4:e, 5:e, 6:e försöket.
Vad vill de? Att vi ska utropa "grattis" eller? Det är betydligt lättare när man vet lite vem plussaren är, om de har hängt här lite...
Ang jobb: jag skulle ha försökt få barn även om jag hade nytt jobb. Håller med föregående talare...
Att de som plussat hänger kvar och berättar om hinnsäckar mfl intressanta grejer är HELT ok!