Inlägg från: mugglesfan |Visa alla inlägg
  • mugglesfan

När märker man av att man är...GRAVID???

Syrran: lyckas du inte med uppladdning kan du mejla till mig så fixar jag det! Kan väl tillägga att muggles-mejlen inte är min vanliga så jag kollar inte superofta - ge mig gärna en hint om ni mejlar på den!

Aaaahhhh, nu närmar sig vindrickarafton med stormsteg! Halv fem blir jag upphämtad med sikte på delikatessdisken på ICA Focus (bästa mataffären i stada).

Imorgon kväll har vi julfest med jobbet och då blir det ädla drycker. På så sätt bra man inte plussat ännu för de skulle aldrig tro på några undanflykter från min sida - känd svamp som man är... Men jag skulle ge ung vad som helst för att INTE kunna dricka snaps på julafton - you know what I mean, knotch knotch...

• mugglesfan

KUL att se dig här igen Vänner! Ni som redan är gravida, himla kul att ni fortsätter besöka oss som fortfarande försöker tycker jag!

Ärligt talat, jag trodde väl aldrig att man skulle fastna såhär på en internetsajt och nästa bli vänner (känns det som) med folk man inte ens träffat IRL som det så fint heter! Helt galet...

Jag håller också tummarna för koko, och hoppas att allt går superbra, att de får bort allt som inte ska finnas där och inte hittar ngt elakt. Och att hon snart är på banan igen!

• mugglesfan

Skärgårds: inget att be om ursäkt för!

Hmmm, om mitt nick skulle passa med bilden skulle jag väl få ha full skidmundering. Alltså, fransmännen säger iaf muggles när de menar pucklar, vad det heter på riktig engelska vet jag inte. Vet du sweet?

• mugglesfan

jag är också despo, vinki vinki...
    hoppar lite upp och ner för säkerthets skull

min nästa ÄL är på nyårsafton Syrran! Ska man se till att ha 6 innan festen så att man får det gjort? Kan bli lite tafatt annars där på natten...
    Dags att börja tänka på NNÄ också. Det borde vara... (måste kolla kalendern)... 14/1!

• mugglesfan

Jag firar gärna med dig frullan! fast virtuellt...

• mugglesfan

Aaaaahhh, bröllopsbilderna bara ramlar in! Kul att se er...

• mugglesfan

frullan, du känner väl mig. jag är ju med i den här klubben låtsas-att-det-är-kört-så-jag-inte-blir-så-besviken-och-behöver-leta-upp-en-kulspruteaffär-och-mejar-ner-oskyldiga-medmänniskor

• mugglesfan

hoppsan vad rolig sidan blev nu då... har jag förstör hela tråden nu el bara den här sidan

• mugglesfan

Nu är det dags för VIN! Vi hörs imorrn!

• mugglesfan

FAN fruLlan, vilken otur!!! Jäkla skit, lider med dig!

september, skit också, lider med dig också! Jag var jätteledsen sist jag fick mensen, låt och grät på sängen i en timme typ. Hmmm, hoppas det inte blir lika jobbigt denna gången...

Jag vill också säga att jag har haft dubbla känslor för när andra plussar. Samtidigt som man är glad så sticker det som sagt till lite och man undrar "men jag då? när händer det för mig?". Det är väl avundsjuka antar jag och det är väldigt skönt att det går att erkänna det här utan att man blir helt nerklubbad. Bara för att man är avundsjuk och vill att det ska hända en själv så innebär ju inte det att man inte samtidigt är glad för andras skull.

Dagens symptom: ingenting förutom lite flytning imorse och hård mage(?).

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???