• Moppy

När märker man av att man är...GRAVID???

Skärgårn: vad hade du för symptom INNAN BIM?

• Moppy

Ok, så Muggles har BIM på söndag, Moppy på tisdag. Vem mer??? Har alla gått och plussat i denna tråd?

• Moppy

ja just det Lapinette också på torsdag nästa vecka... kanske inte är så dumt egentligen med en sån där BIM lista ;)

• Moppy

Sweet: bra jobbat med BIM lista! Det gör det lite lättare att få en överblick. Shit, detta är ju värsta dokusåpan, nya spännande BIMar varje dag! Konstigt att vi inte har några BIMs denna vecka. Ja visst!! Vi börjar väl cykla i takt som gamla urkvinnor :D :D

Vill verkligen också säga lycka till till Koko. Du är stark tjejen! Gud vad skönt att få det gjort, så du kommer på banan igen.

Nu ska jag hem och försöka vifta bort alla *tänk om* tankar. Är så tröööött på att man inte tänker det minsta rationellt..

Kram!

• Moppy

Muggles - rosa flytningar & aladåber är ett klart gravsymptom har jag läst, så det LUUUKTAR plus!!

Själv molar det som alltid i maggen och tiden sniglar sig fram (utan snigelslem ;)

• Moppy

Usch, för att hålla mig sysselsatt har jag syndat och varit inne på FL. Usch fy bort, bort! Kommer hela tiden till obehagliga länkar som saker man INTE vill veta...

Nu stannar jag i favvistråden minsann!

• Moppy

vad har du mer för symptom Muggles? remind me... *galna symptomletaren*

• Moppy

Muggles - sorry you dont want to know, det var hemska trådar som döda barn och annat. iiii bort bort!!

Ska vi göra en gemensam symptomlista? jag hakar på din..

• Moppy

Symptomlista:
    Mugglesfan:
    - haft en slemmig rödbrun flytning (i söndags)
    - haft stickningar i ena bröstet (igår)
    - stickningar i sidomagen vid skrattattacker och snabb vridning av överkroppen (igår och idag)
    - haft aladåb (idag)
    - dålig kondis (idag)

Moppy:
    - molvärk i äggisarna
    - stick i livmodern
    - ilning i tappen
    - fisar!
    - mysko lukt från 'down there'
    - hungrigare än vanligt

SWEET???

• Moppy

Jag har ju också vissa o-symptom, typ att ibland känns det NADA, alltså iblad är jag helt symptomfri ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???