• Lapinette

När märker man av att man är...GRAVID???

Pump brukade jag köra för Lena på Stureplan 18:30 tisdagar förut men nu krockar den med Lindas funk 18:00 på Odenplan. Spinning som jag tidigare tyckte var suverän var Ninve, hon körde på Odenplan och Fridhemsplan. Vet inte om hon är kvar. Spinning går jag på när jag måste släpa mannen till träning eller när det inte finns något bra danspass m a o blev det en hel del spinning under jul. OM du vill komma och dansa lite så rekommenderar jag Lina och Linda eller annars Per men han är ju sjuksriven igen (foten pajar lite då och då).

Ber om ursäkt till er andra...orkade inte maila utan tog alltihop här istället. SORRRRYY!!

• Lapinette

Shit (i flera bemärkelser)! Sist jag slängde i mig en påse torkade aprikoser var efter en dag på skidor i Frankrike och i bilen hem smällde jag i mig den där påsen. Snacka om att jag var dålig i magen efter det!

• Lapinette

Det är detta som jag undviker att läsa...vill inte veta hur hemsk en förlossning kan vara för då kanske man rent utav struntar i att skaffa barn.

• Lapinette

Jag fick min aladåb imorse (upptäckte förra gången att även jag får den, trodde inte det tidigare) och hade sex i natt. Det måste väl var ok? Igår blödde jag även något (bara så där pytt i pytt när jag pappersmuffade). Är det någon annan som gjort det runt ÄL? Har själv aldrig märkt det förut och blev lite orolig. Men det kom inte något mer så jag antar att det var ok.

• Lapinette

Det var jättelite blod men jag blev lite ledsen när jag såg den och tänkte shit, ska jag ha mens redan? Ville inte säga något till mannen (oroa honom i onödan) utan gick och la mig och tänkte att vi får väl se imorgon. Imorse aladåb men inget blod...och under natten hann vi med en omgång till!

Ingen annan som haft blod vid ÄL?

• Lapinette

Början av september låter absolut toppen! Ta massor av semester i sommar och sen vara mammaledig i 1 år (säger planeringsfreaket). Önskar jag kunde lyckas så bra i min planering....men får väl vara glad om det går.

• Lapinette

över huvudtaget (glömde jag visst skriva).

Moppy - ok, jag ska inte oroa mig. Imorse så var allt ok igen så jag antar att det inte är någon fara.

• Lapinette

Moppy - håller med dig!!! Vill också ha ett september barn!!!

• Lapinette

Helst vill jag ha ett vårbarn men september skulle vara helt ok också....fast just nu spelar det ingen roll när, bara vi kan bli gravida!!! Har en bror som fyller den 30/12 och han har blivit en riktigt välartad man .

nenne - trodde att aladåben kom när ägget lossnade men förstår då inte hur några har flera aladåber?

• Lapinette

Storasystern - du ska absolut åka när du inte har ÄL. Försöker själv i största mån planera in efter detta. Mannen har även mirakulöst inte haft några resor precis de dagarna men normalt frågar han mig innan han bokar och det har funkat bra. Nästa ÄL är vi i SydAfrika. Vore nice att göra en liten bebis där.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???