Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

Hej Sweet har du kommit till jobbet nu?

Hur är det med dig då? BIM hägrar väl för din del oxå?

Men usch vad alla verkligen tror att jag kommer få ett pluss! Om mensen/minus kommer imorgon så vet ni var ni ska leta va?
    Det är jag som kommer stå ute på fältet och gräva en djup grav med spade i ena handen och ett stort glas rödvin i andra.

• Snart så....

CicciL: Jag tror du kan vara gravid just för att du denna gången saknar alla symptomer.

Vi båda kanske får niagrafallet imorgon

• Snart så....

Mindre: Har faktiskt ingen aning. Men om man lever normalt så kan man nog inte påverka så mkt tror jag..

• Snart så....

Ohh hon kanske är och får baby nu? :D

• Snart så....

Ja hon behövde ju få barn innan fredag så håller tummarna för att hon är där nu :)

• Snart så....

Sweet: Näää vi får väl se vad jag kommer att skriva imorgon

• Snart så....

Här...suttit i budgetmöte hela morgonen :(

Började morgonen med ett test och det var självklart ett stort MINUS, sen kom det massa brun/svart sörja.
    Inget rött i sikte än, inget pluss, yrslig och fortfarande ONT i brösten. Kunde inte ligga på varken mage/sidan inatt
    Usch verkligen ingen bra morgon...

CicciL: Jag tror oxå att du är gravid!

• Snart så....

Cicci: Håller med, nu är det 3 dagen med konstiga färger på slem/sörja. Det brukar vara max 2 dagar och sen visar sig iallafall lite rött.

Jag är faktiskt inte helt säker på ett pluss, tror att kroppen ska jävlas lite till.

• Snart så....

Ja kommer nog köpa dem och man får det minsta lilla osäkert pluss på de vanliga.

• Snart så....

Mindre: Köp massa glass och godis och FROSSA :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???