Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Nä, fick inte jag 2200?

Du är så fööööre FruL. Jag som är lite bakom fick nog rätt siffra. ;)

• Liten med Mindre

Sorry FruL. Försökte knöla ner flaskan i nätverkssladden, men det gick inge bra. Splitter överallt här. :(

*slickar i mig dropparna från skrivbordet*

Vi kanske kan trösta oss med att gå på champagnebar före nästa BIM? Måste ju finnas något sånt i Stockholm.

• Liten med Mindre

AJ! Fick en flisa i tungan. :( Får nog sluta vara girig.

• Liten med Mindre

Måste nog hålla med FruL, gillar inte gåslever, varken i lever eller pastejform.

Det lutar åt fisk ikväll. Eller småplock och någon form av snittar.

• Liten med Mindre

Lapinette - nyfiken fråga. Hur lagrar ni vin hemma? Eller lagras det inte. ;)

• Liten med Mindre

Jo, klart roligare att handla hos producenten. Skulle också gärna har närhet till vingård, och en vinkyl, i väntan på det fina huset med vinkällare. :) Som jag nog aldrig har råd med.

*drömmer*

• Liten med Mindre

Monsieur och Madame jag jobbade åt i Geneve hade egen vinkällare. Och en farbror med vingård i Provence.

Lärde mig uppskatta rödvin det året. :)

• Liten med Mindre

Lapinette - det var rätt trevligt. Och med tanke på att familj 2 var krögare fanns där också en vinkällare, samt en fransk kock. :)

Mycket skoj fick jag pröva.

Att de sen var kompletta idioter är ju en annan story. :(

• Liten med Mindre

Jo, har besök Annecy 2 ggr. Det jag minns mest är det överrenade vattnet i kanalen genom staden. :D Och förstås att det var vackert. Älskar Alperna! :)

• Liten med Mindre

Fast att vara aupair fick mig nästan att vilja skippa barn. Kanske därför det tagit så länge?

De första ungarna var riktiga vilddjur, tyckte jag med min begränsade erfarenhet. Lilltjejen jag hade sen var i och för sig helt fantastisk (undrar om två knäppa föräldrar ger ett extra gulligt barn?). Får jag en som henne blir jag glad. Är väl därför jag är "rädd" för att få en liten kille.

Måste komma över det!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???