Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

vilddjuren var alltså killar :)

• Liten med Mindre

Bara du står ut med att de skruvar sönder tvättmaskinen före 5 års ålder. Jag tror nämligen att den genen är ärftlig.

Annars stämde det väl med rött hår, kanske några lockar?

• Liten med Mindre

Egentligen kvittar det - vill ha en bebis i magen till Jul.

Är mer van vid tjejer, så för att råda bot på det blir det säkert en liten kille när det blir något. :)

• Liten med Mindre

Längtar inte heller efter krigslekar, fotboll och hockey. Hoppas att jag som förälder kan inspirera dem till något som någon av oss vuxna gillar. :)

Maken kan säkert leka krig - är ju hemvärnare. :) Men i övrigt går vi bet.

• Liten med Mindre

Hallååååå!

Det är så öde. Och jag har så tråkigt på jobbet. Tiden går jääääättelångsamt!

Vill ju gå till frisören (ikväll), och sen hem till min väntande make och champagne.

• Liten med Mindre

Nu har vi inte hört av AM på flera dagar! Tänk om bebisen tröttnade på lyxsviten och kom ut???

Hoppas! Spännande!

• Liten med Mindre

Jobbar stenhårt på att avverka alla sidor som kan tänkas ha något intressant surf-värde. Undviker tyvärr de jag borde kolla, typ ppm, fonder, elleverantörer etc.

När jag surfar in på Aftonbladet för 5:e gången känns det lite tradigt.

• Liten med Mindre

Ja - du har skoj saker att planera Snart så. :) Och det är låååååångt kvar. Är det därför du vill hinna klämma in en liten bebis också. För att ha något att göra under tiden. ;)

Drömde bröllop senast inatt. Skulle gifta mig igen. Och någon annan också. Osäker på vem. Måste ha inspirerats av Lapinettes japanska påbrå, för denne någon skulle gifta sig i kimono, och såna där hemska träskor geishorna har på film. Jag skulle garanterat snubbla i kyrkgången med såna.

• Liten med Mindre

2900??

Hos mig står det 2300. Är jag ännu mer bakom dig än FruL (som sa sig knipa 2300 imorse när jag tog 2200 - eller nåt.)

• Liten med Mindre

Är med ett inlägg till. Men nu är jag så trött på detta. Åker lite tidigare tror jag. Kan ju alltid shoppa före frisören. :)

Trevlig hoppelihoppig helg! Eller guppeligupp om ni föredrar det.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???