Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

koko: Köp ny köttfärs på vägen hem!

Jaha, så sitter man här och känner sig bakis, fast att man inte drack så mycket i går, lite blev det, 2 minimunnar med rödvin Sen tog jag fel glas 2 gånger, tillfördrinken tog jag värninnans glas i med champagne i stället för mitt med cider och fick i mig en stadig klunk, shit.... sen bad jag maken köpa bara tonic till mig när han beställde GT (6a) och var tror ni han ger mig, sin drink och jag tänkte inte ens på att lukta innan jag togen klunk eftersom ajg stod med kollegor, jomeen visst var det GT, så lill* Pickn har fått sig sin första minifylla
    Själv bryr jag mig inte så mycket för det var såååå lite i sammanhanget!

Nu är jag ju i vecka 9 och fått ett nytt symptom till: Jag kissar mycket. Jag var på toa innan vi hoppade inte i taxin från Grand, innan jag lade mig o sen var jag tvungen att gå upp mitt i natta och sen vaknade jag 08 och kunde inte snoosa telefonen för jag behövde gå på dass igen! Så nice med lite symptom att rapportera!
    Men annars mår jag precis som vanligt, förrutom ett till. Jag är ju lite mer hungrig än vanligt, och får jag inte mat så mår jag lite halv taskigt, inte spyilla alltså men annorlunda....
    HA äntligen har jag fått 2 nya symptom!!

Nu ska jag hålla mina tummar för Snartis, fan vad kul för Pickn om en kusin uppenbarar sig

• Bröllopstokiig

Jag sitter och gäspar hela tiden, jag är så fruktansvärt trött hela tiden.... Symptom!, hahahahahahahaha
    Så trist när man inte har något roligt att rapportera, men jag ser verkligen fram emot måndag kväll

• Bröllopstokiig

hahahaha näääääääää så klart inte förstör inte mina inbillningar Mindre
    Phuuuu snart är det helg! Jag ska nog med göra lasagne i kväll Blev sugen på det när KOKO skrev om det innan!

• Bröllopstokiig

ÅÅÅ det hade varit helt underbart! Fotmassage! Yes!
    Ska be maken, innan jag somnar....

*Gäsp*

• Bröllopstokiig

Mindre, vad spännande det låter! Det kanske är en bebis där i allafall!
    Oj oj oj massa roliga nyheter att invänta under helgen eller på måndag!

• Bröllopstokiig

Trevlig helg tjejer!!!!!!!!!!1

• Bröllopstokiig

Godmorgon eller kanske godförmiddag!

Slowstartet idag... ramlar in på kontoret alldeles för sent. *gäsp*

Stort grattis igen Snartis! Pick'n och jag är så otroligt glada att det har blivit en till av "oss stammisar" som vi kan leka med i sommar! Jätte skoj och tusen tack för sms, jag höll på att sätta i halsen o hoppade runt i vardagsrummet hemma! Maken undrade vad jag var så glad för, o blev ganska förvånad när det gick upp för honom hur tighta vi har blivit på BT och denna tråden!

Grattis grattis grattis!

Jag mår som vanligt kanon och vill nu veta lite om hur snartis känner sig i vecka 4+2 eller vad du nu kan vara i....

Pussiluss

• Bröllopstokiig

Snart så....

Du är i vecka 4+0, alltså i vecka 5. Jag räknade ut åt dig att dmensens första dag är den 13/11 i stället, likabra att ta dagen då det börjar lite fint med drippelidripp, det gjorde jag.

Jag väntade lite med MVC jag vill bestämma mig för vilken som passade mig geografiskt bäst. Sen blev det mamma mia och jag rinde ett par dagar efter jag plussat, tycker du kan ringa med en gång, för att få tider, det är ju en del man ska gå på....

www.familjeliv.se/Artiklar/

• Bröllopstokiig

4+0, så räknar Barnmorskorna, 4 fullgångna veckor och 0 dagar

Men jag säger att du är i 5e veckan, likväl som jag själv är i 9e veckan.
    Be om ett vul i vecka 7 eller så, då kan de mäta bebisen och kolla vad måttet överstämmer med för dagar gammalt det är, jag gjorde det och mitt flyttades fram en dag...

• Bröllopstokiig

Jag vill också må illa Det har jag gjort en gång bara Man känner sig helt utanför och blir alldeles nojjig när man mår bra, alla symptom och att man mår skit är ju bra för det betyder ju att bebisen lever! Nu hoppas jag bara att inte Pick'ns hjärta har slutat picka...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???