När märker man av att man är...GRAVID???
koko: Köp ny köttfärs på vägen hem!
Jaha, så sitter man här och känner sig bakis, fast att man inte drack så mycket i går, lite blev det, 2 minimunnar med rödvin Sen tog jag fel glas 2 gånger, tillfördrinken tog jag värninnans glas i med champagne i stället för mitt med cider och fick i mig en stadig klunk, shit.... sen bad jag maken köpa bara tonic till mig när han beställde GT (6a) och var tror ni han ger mig, sin drink och jag tänkte inte ens på att lukta innan jag togen klunk eftersom ajg stod med kollegor, jomeen visst var det GT, så lill* Pickn har fått sig sin första minifylla
Själv bryr jag mig inte så mycket för det var såååå lite i sammanhanget!
Nu är jag ju i vecka 9 och fått ett nytt symptom till: Jag kissar mycket. Jag var på toa innan vi hoppade inte i taxin från Grand, innan jag lade mig o sen var jag tvungen att gå upp mitt i natta och sen vaknade jag 08 och kunde inte snoosa telefonen för jag behövde gå på dass igen! Så nice med lite symptom att rapportera!
Men annars mår jag precis som vanligt, förrutom ett till. Jag är ju lite mer hungrig än vanligt, och får jag inte mat så mår jag lite halv taskigt, inte spyilla alltså men annorlunda....
HA äntligen har jag fått 2 nya symptom!!
Nu ska jag hålla mina tummar för Snartis, fan vad kul för Pickn om en kusin uppenbarar sig