Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Jo vist är det trist just nu att man inte har en 28-dagars cykel... :(

Fast å andra sidan kan det ju vara en fördel när man inte är i barnprouktionsstadiet och "bara" har mens o pms. Då är det skönt att den inte kommer alltför ofta. Men det är ju iofs en klen tröst just nu kanske.

• sweetstreet

Vi har nu försökt aktivt (med koll på ÄL och så) 3 gånger. Nu nästa ÄL blir gång nummer 4.

Men vi slutade skydda oss några månader tidigare, men då hade jag ingen koll alls på ÄL eller så. Det tog även ca 2 månader innan mensen kom igång efter att jag slutat med piller.

• sweetstreet

Ni då? Vilken gång är ni på??

• sweetstreet

Jag har bestämt mig för att inte bli stressad förän vi testat åtminstone de 7 gånger som ju är medel. Fast det är INTE lätt att inte stressa upp sig o orora sig när det inte vill sig.

• sweetstreet

Ska på lunch nu!

:)

• sweetstreet

ljuvlig,
    ja det vore inte helt fel med ett plus under granen på julafton! Eller kasnke i strumpan???

• sweetstreet

Och ja, nu är lunchen klar och man är mätt o glad igen.

• sweetstreet

Här har folk börjat packa ihop nu för det är Thanksgiving imorgon vilket ju är ens stor helg här. Så många smiter lite tidigare från jobbet.
    Ska själv försöka bli klar lite tidigare idag. Och sedan vara ledig imorgon TJOHO!! :)

• sweetstreet

okej, jag har insett att jag är heeeeelt bakom nu vad gäller dåpor och annat där hemma. Helt borta.

• sweetstreet

Och här är så mycket på TV att man inte vet vad man ska välja. Så resultatet är att jag tittar mindre på TV här än i Sverige faktiskt. Låter mysko men det är sant.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???