• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

Mindre - shit, you lost me at hello... :D

• _koko_

Pig & Whistle ligger i söderhallarna. Eller, det är iaf dit jag har tänkt åka... :D

• _koko_

Jag har inte ens gått på lunch ännu... Var tvungen att jobba lite. ;)

• _koko_

Har fått nytt rum, så nu är vi lika många men i ett stort konferensrum, tjooohooo!!

Ingen som kan krypa upp på en eller smyga bakom ryggen utan att man märker det... :D

• _koko_

Åååh, vad jag längtar till nästa månad när jag får vara med och jaga äl igen... Har ingen aning om hur många dagar jag har mellan, är också dålig på att räkna och har aldrig fått utslag på äl-test...

FruL förresten, vad är det för snack om att kanske haka på ikväll, det är klart du måste komma!!! Den meningen var jag tvungen att skriva om 4 gånger för att jag var så upprörd att jag inte kunde stava... ;)

När kommer alla vara där? 17.30 eller senare?

• _koko_

Ok. Jag går härifrån kl 17, borde inte ta mer än en kvart, max 20 minuter att ta sig dit.

FruL - kom igen nu, lova att du dyker upp!

• _koko_

Pjuuuh, fruLlan, bra! :) Tänkte inte på att du kanske jobbade... :D

Hehe, ja, det kanske är vår kompensation för att vi inte får egna magar, vi klämmer på andras till de hatar oss. ;)

• _koko_

(tycker fö att människor som anser det vara en mänsklig rättighet att få känna på andras gravida magar är hemska!!)

• _koko_

Jag räknar med att du fattar att det inte var en pik till dig FruLlan, utan en mer generell observation!!

Typ grannen eller kollegan man aldrig umgås med annars...

• _koko_

Japp, champagnen på nyår kommer smaka såååå gott!!! :D

Och nubben till sillen på julafton...

Och alla öl ikväll...

Och...

Lyckas vi lura någon? Nä, trodde inte det heller... ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???