• Moppy

När märker man av att man är...GRAVID???

Godmorgon alla söta lucior!
    En hälsning från Moppy som nog måste stryka samtliga symptom från min symptom lista, eftersom jag idag känner NADA. Så det blir väl NNÄ för mig också...

Hur känner du dig Muggles?

• Moppy

Frullan och Nenne - det är underbart att ni redan har symptomer INNAN ÄL! Det bådar gott ;). Kanske ni ska göra ett VUL också för att se om det kanske kanske finns ett litet pyre därinne ;) :D

• Moppy

Snart så... ärdet verkligen så farligt att dricka starkglögg om man är grav? Har inte all alkohol ångats bort?

• Moppy

Snart så: men om du vill ha bort spriten nu kan du ju koka glöggen, så får du ialla fall samma smak men utan alko *åhh vicken smartis jag är*

• Moppy

Trist Cicci! Vi som hade sett fram emot lite kändisglans i tråden...

ja ja nu får du väl vara hemma och sköta om Pickn istället... :)

• Moppy

Snart så: fråga *om ni är äckelmagade så se bort* hur såg dina aladåber mellan Äl och ditt plus? genomskinliga a la ÄL eller någon annan färg?

snusk snusk...

• Moppy

Aha jag fick nämligen just trådiga flytningar vit-gula typ, inte genomskinliga alltså.... vet inte om det är gamla simmare (sorry!) eller ngt annat....

*urk*

• Moppy

Snart så: jag har BIM på tisdag, muggles + sweet på söndag tror jag och lapinette på torsdag om en vecka. hade inte pirr BIM denna veckan?

hade vi inte en BIMlista för ett tag sedan? jag är så senil....

• Moppy

Nej jag brukar ha nada flytningar mellan ÄL och mens. Så detta är något nytt helt klart MEN det kan vara gamla swimmers också. Vårt senaste mys var i tisdagsmorse. Tycker dock det mesta borde ha kommit ut by now...

ja ja snillet spekulerar, tänk om man kunde röntga sig och se om det är något därinne :D :D

• Moppy

Hallå någon där? Sweetie? Muggles? Frullan?
    Någon annan söt tös?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???