Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Däremot har jag blivit förälskad (om mna nu kan bli det i en maskin) i digitalboxarna här. Man kan spela in på dem under och titta på programmet medan det spelas in! SUperbra tycker jag! Med vår gamla video hemma var man ju tvungen att vänta tills hela programmet/filmen var inspelad innan man kunde börja titta. Annars hade man ju avbrutit inspelningen. Men här kan man kolla under tiden den spelar in. OCH man kan programmera den så att den spelar in alla avnitt av en serie man följer. Då behöver man ju inte alls bry sig om när den går utan se på avsnitet när man har lust och tid. Tycker jag var jättebra eftersom jag ofta glömde ställa videon förr.

Jaja, detta om detta i den materiella världen.

• sweetstreet

Förresten, kasnke skulle vi göra en ny såpa!!!!?? :)

Här finns ju hur mycket material som helst till "Mamma söker barn" eller "Kvinna säker Ägg", eller "Desperat söker symptom".

Det sista vore nog roligast att iscensätta.

En kvinna desperat såklart! Som får dejta en massa symptom och sedan välja de hon tycker verkar bäst!

I varje avsnitt åker ett par symptom ut. De som hon väljer får vara kvar ger hon ett ägg! :D

• sweetstreet

Jag kan riktigt höra klippen då de som "sparkas ut" sitter o bitchar varandra:

"Ja, jag fattade ju verkligen att Kräkilla snackade bakom min rygg och försökte underblåsa den där lilla konflikten som jag hade med Ryggsmärta. Men än är int sista ordet sagt, eller sista ägget stekt!"

eller

"Jag känner mig sååååå besviken på Hungrig-nästan-jämt eftersom han bara låtsades vara vän med mig men sedan snackade skit om mig! Nästa gång ska han få veta vem han har att göra med!"

eller

"Varför ska alltid den där Big-Boops få de bästa dejeterna????? Jag tycker verkligen det är orättvist. Så nu har jag gått ihop med Åderbråck och Svullenfot och bildat en pakt där vi minsann ska hjälpa o stötta varandra så ingen av oss åker ut nästa gång!"

Vad tror ni om det tjejer????????? Något för Strix???????

• sweetstreet

Känns återigen som att ajg sitter här o svamlar med mig själv..
    Jaja, Syrran är visst inte inne på sitt pass än ser jag.
    :(

Och ni andra är och gör betydligt roligare saker än hänger här. Kanske jagar simmare???!!!! :)

• sweetstreet

Själv hoppas jag få till lite romantiska spänningar ikväll! Och förhoppningsvis kan det leda till lite mer vibrationer än vad vi hittills lyckats åstadkomma. :)

• sweetstreet

Nu återgår jag till jobbet de sista skälvande timmarna här...

Skrrrroooolllllllrullarullarullarulla.....

Oj min srkivbordsstol hade visst inga bromsar. Blev lite häftig ivägrullning där! :)

See you later gals!

• sweetstreet

ljuvlig,

Kanske castingen är här i vår tråd???? ;)

• sweetstreet

Start september,
    Ja, med tanke på alla symptom vi har trots att vi inte alls plussar så vore vi nog skulle vi nog kunna passa bra in i en så´n dokusåpa tror jag med.

FruLLan skulle såklart få vara den Desperata Kvinnan tycker jag! ;)

• sweetstreet

Visserligen är vi alla desperata (varför annars hänga på denna tråden??? ;) ) men eftersom FruLLan faktiskt startade det hela så tycker jag helt klart att hon bör vara "äggutdelare"! :)

• sweetstreet

Hallååååååå!

lllllååååå lllååå llåå llå... lå (eko)

Värst vad det var tomt här.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???