• Moppy

När märker man av att man är...GRAVID???

JA ja jag kör väl en monolog då ;)
    Mår lite illa (kan dock vara av all sushi jag proppat i mig), och det ilar i tappen....

Det är faktiskt så sjukt att man får sug efter sådant som man inte ska äta om man nu är gravid (inte för att jag tror det gör ngn som helst skada så här tidigt). Jag har sjuukt sug efter sushi, kaffe, spritglögg och annat. Ja det kanske är kroppen som låter en njuta medans tid är.... *not*
    Någon annan som känner så (suget alltså)

• Moppy

Nähä ingen där, så går jag väl och mumsar i mig en lussebulle istället.

KRAM TILL TRÅDEN!

• Moppy

Hej igen,
    Svängde förbi här igen innan jag stänger igen datorn för kvällen :D

Har nu fått riktig värk i ena äggisen, påminner om hur det kändes förra gången, då satt molandet på ena sidan också mest. Hoppas bara inte man åkt på en infektion eller något. Hmm...

Ja ja, nu ska jag snart sussa sött och sluta snick snacka om mina (inbillade?) symptom. Godnatt Sweet och ni andra, ses imorgon.

• Moppy

FruL för h*vete! ÅK HEM!! Ta en sjukdag och sätt dig på tåget genast!!
    När jag hade ÄL första ggr det tog, så fixade maken så att han åkte tidigare hem från en utlandsresa, åkte i ilfart hem med taxi från Arlanda, satte på mig och tog taxi ut till Arlanda igen för att åka på nästa jobbtripp. För att pricka in de där sabla ÄL dagarna måste man vika sig lite dubbel. Denna omgång har vi tex rutins*xat i över 2 veckor (ja typ som att borsta tänderna) för att inte missa någon ev ÄL. Så.... SÄTT DIG PÅ TÅGET GENAST!

• Moppy

muggles: ja jag måste ge honom cred. det har nog inte varit så lätt alla gånger att "få till det", stämningen ibland har ju varit typ "okej älskling då kör vi igen" ;)

• Moppy

Hurra för FruL!! Bra jobbat!

• Moppy

Pirr...det luktar sniff, sniff, sniff PLUSS!! Testa för sjutton du är ju sannolikt förbi BIM!

• Moppy

Pirr...beundrar dig att du kan vänta med att testa. jag har redan test hemma som ligger hemma och bara väääntar tills BIM-dagen närmar sig....

Symptom idag (sorry att jag tjatar):
    - mår illa
    - molvärk
    - ilning i tappen
    - ont i ena bröstet och har fått typ som ett tydlig blodkärl alt stretch mark (*fyy*) på ena sidan

Kaaan det inte bli tisdag snart?!

• Moppy

Muggles, de flesta test kan du testa med från BIM dagen, med CB även någon dag innan....

• Moppy

Skulle inte Cicci åka skidor i år? tyckte hon nämnde det....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???