Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

Läkarhuset Odenplan (Praktikertjänst AB) - Stockholm
    Tel. 08-587 101 00, fråga efter GYN avdelning och be dem koppla dig dit. Jag skulle gått!!!!!!!! Det är värt det!

He he he, ja vi vet ju nästan i allafall allt kring vad man får eller ej, och har ju dessutom bestämmt att vi ska använda vårt sunda förnuft

Tror det är mamamia som har speciella info träffar, det hör nog inte till vanligheterna att man har det på alla MVC's.

Hej Frejis! Tack för igår, kul att träffa dig!

• Bröllopstokiig

Nu ska jag iväg på låååååååååånga externa möten, vi hörs i eftermiddag!

Tjingeling!

• Bröllopstokiig

Hej igen....

Nu är jag tillbaka, phhuuuu läst i kapp har jag med....
    Jessie: 15 sidor bak frågade du om jag var lite tjock... Det är jag INTE. Jag ser ut precis som vanligt, känner mig precis som vanligt och är grymt sugen på öl. Sååå trist. Alla mår kass, kräks, rapar etc, men det jag kände igen mig i vad gäller dig är att jag är gasig i magen, inte så lite heller, och det har jag varit sen jag plussade

Fullan: Fantastiska nyheter! ÅÅÅ vad jag blir glad att det gick bra hos gyn och att du fått remiss, thats absolutely great!

Nu ska jag lägga in en feting order i systemet! hehehehehe

• Bröllopstokiig

Va faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan kan inte jag få rapa lite och kräkas en smula, nu känner jag mig utanför!!!
    Jä-la Pick'n, kan han inte leva lite fan så jag fattar att han lever ? Va? Taskigt....

Ja ja ja....... Hallååååå i tråden är det någon mer som har plussat och mår som vanligt!????!?!????

Nu ska jag gå på toa och lägga en jätte fis och kanske en kabel! Det är symptom det!

• Bröllopstokiig

Tack för att ni tänker efter på era kompisar etc som inte har haft några symtom. Nu ska jag hia mig lite och invänta mitt vul på tisdag nästa vecka. Lever den lille rackaren då fortfarande så är det kanske bara att tacka och ta emot vad gäller att man inte har symptom!

Skärgårds: Vet man oroar sig en massa, det är det som är så skönt med vul, att man i allafall får se ngt och hur lång den är och om det pickar på... Är mycket lugnar efter mitt första vul, men å andra sidan mår man kanon så tror man ju att den har gått o dött nu i stället... Den mest kritiska tiden är ju nu mellan vecka 5 och 10/11 någonstans, så man är ju hispig lik förbannat...

• Bröllopstokiig

Page jag är blond i allafall... jag var väl typ den ända blonda och så Mindre med, vi två

• Bröllopstokiig

Tack muggles, du har rätt.... tror jag ....
    Kul med bilddagboken, kollade in

• Bröllopstokiig

Tjenixen! GLAD LUCIA allihopa!

Var uppe och kissade i natt
    SYMPTOM, tjohoooo! hehehehehe
    Såg någonstans att det var 95% chans att graviditeten forsatte väl om man hade sett hjärtat picka en gång, någon som ver om det stämmer!?!?!?!

Date MINDRE, wow, han är rätt romantisk din man verkar det som!

Muggles gumman, det verkar ju lovande denna gången, hoppas hoppas nu bara att inte kroppen lurar dig!
    Vi har ju alla olika sorter här inne, vilket är bra. Jag och Lollan känner NADA och har inte kännt något särskillt eller märkt något sedan förra gången vi hade mens
    Sen har vi ju de som mår illa, Snartis, Skärgårds och nån mer!
    Så man kan ju varken säga bu eller bä

Jag sitter och funderar på killnamn, jag vidhåller vid Victor just nu och maken är inte förhandlingsbar, han vill Oscar!
    Vi tror det är en kille, stenhårt, skulle bli förvånade om det var en liten tjej som kom ut i sommar.

Det tar ju ett tag att läsa i kapp, men måste säga att Moppy gjorde en juste sammanställning över allas symptom, det tycker jag var kul (även att jag inte känner igen mig någonstans).

Nu ska jag snart ut och köpa Apelsiner, hoppas jag kanske blir lite illamående av dem, det blev väl du Snartis

Kram

• Bröllopstokiig

Min jäkla otur, nu ska jag inte åka till Dubai Skit med, de ville ha någon som bodde där nere nu, så man får snällt stanna hemma. Så typiskt att man har hunnit säga det till så många!

• Bröllopstokiig

Jag vet, jäkla idioter, de kunde ju för fabien sagt till liiiiiite tidigare, nu hade jag ju hunnit tacka nej till fester på trettonafton, bokat in semester med företag mitt och en massa annat, så får jag reda på det nu. Fan ta dem, de ska få ångra sig!!!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Hur som helst, jag får hoppas att Pick'n lever o mår bra nu i stället, och om han gör det så skiter jag i Dubai och åker dit med maken på semester senare i vår ändå.

Sen ska jag bjuda hem alla er på Arabisk afton till mig, med magdans, dish-dash, kameler och vattenpipor! Så det så!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???