När märker man av att man är...GRAVID???
woooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaahhhhh!!! grattis jessie!!! födelsedagskalas och + - snacka om bra dag!!! :-d:-d:-d grattis än en gång!!!
woooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaahhhhh!!! grattis jessie!!! födelsedagskalas och + - snacka om bra dag!!! :-d:-d:-d grattis än en gång!!!
näe skulle det ju vara
snart så...
aaaah jag skänker manteln till mindre *stoppar om* däremot kan jag ta lite glögg. men jag klarar inte att dricka alkoholglögg för ångorna slår ut hjärnan *s*
på't igen!
snartis
tack *ler snett* ... tror att min man behöver deppa istället. Men törs inte släppa in honom under filten med Mindre för det är bara jag som får klämma på hans sköna rumpa (den är oerhört svårt att motstå, jag tror inte Mindre skulle göra det medvetet )
Mindre
hihi, jag misstänkte väl att du hade självdisciplin - men jag hade förstått om frestelsen hade blivit för stor eftersom den är så klämvänlig .
vi handlade på rfsu's hemsida, då kom det i ett diskret paket på posten från någn Elsa Persson eller något (förmodligen vet alla på posten ändå vad det är för något ). Vi har även en affär här i Gävle som har en hemsida (lusthuset.se). Sen har jag handlat via himmelriket som hade party på en möhippa. Men jag har inte handlat från deras hemsida.
Vi kikar nu med på rfsu för pålen funkar inte (själva durren). Det är kul att kika tillsammans...
låter som jag har en hel arsenal med prylar, men några grejer var bara glidmedel och rengöringstjossan till silikonsaker.
frullan!! Varför känner du så? Vi vill ha dig här oavsett humör!!
jessie
håller helt med dig. Vi vet ju dessutom att det oftast inte funkar på första försöket, så det är väl bara att köra på och hoppas på det bästa? Jag tror även att allt med piller, stickor och centrifuger spär på stressen att bli gravid - istället för att hjälpa kroppen som det var tänkt.
och stressar man - då funkar det ju inte. Slappna av och ta det som det kommer! Jag är jävligt klämkäck och det står jag för
Jag vill inte ödsla energi på att vara ledsen för något som jag inte ens törs hoppas på. Visst är det synd att det inte funkade den här gången men det är bara 2:a försöket.
*släpar hem maken i baken*
våffo gör du på dette viset? vifta med dina förföriska delar så där inför alla flickorna?!!??!
*klämmer lite*
aaah du gjorde det för MIN skull tihi *kläm kläm* åååhååhåhåååååÅÅÅAÅÅÅÅAÅÅAÅAÅAÅAAAAAHAHAHAHA!