Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

FruL - vi får hoppas att de små gynnarna håller sig ett par dagar på plats, så kanske det tar sig ändå. De sägs ju överleva upp till 5 dagar. (2-3 i alla fall)

Fast då riskerar du väl att få en tjej om teorin om simmarnas uthållighet vs snabbhet stämmer. ;)

• Liten med Mindre

Vad jobbigt med halsfluss - all nödvändig "aktivitet" är ju ansträngande nog utan sjukdomar och mediciner. :(

Har ätit bisolvon sen efter mens, försöker faktiskt bli av med min slemmiga hosta också. Resultatet är dock osäkert efter 1 vecka.

• Liten med Mindre

FruL - det är NOVEMBER! Du får deppa. Jag gör det tyvärr också. Humöret åker jojo som bara den, skiftar från timme till timme om jag är riktigt uppåt och sugen eller helst vill ligga ner och gråta. Urjobbigt! (Tycker fler än jag därhemma.)

Det brukar bli lite bättre när det blir december och jag får pynta lite. Hinner jag baka blir det än bättre.

Riktigt bra blir det väl först efter snösmältningen och sommartidomställning. Suck - det är ett tag kvar!

• Liten med Mindre

Var rädd om tangenterna nenne! ;)

• Liten med Mindre

Deppar vidare - har just insett att alla mina bölder på halsen säkert är hormonbetingad vuxenacne. Svårt att behandla utom med sånt du inte vill ta om du försöker bli eller är gravid. Blä! Kommer att fortsätta ha ont och vara prickig. :(

Som om det inte räcker med rynkor!

• Liten med Mindre

Och så håller det på och hugger och drar otrevligt ned åt livmodern till. :( ÄL symptom det med???

(Nej, inte sjukhusont, men otrevligt.)

• Liten med Mindre

nenne - du är avslöjad. Vi tror inte på att du är Doris, så du kan sluta låtsas!

/Nemo-fan

• Liten med Mindre

Äsch - det är sånt vi är till för. Skönt att kunna deppa av sig någonstans bland folk som åtminstone nästan förstår.

• Liten med Mindre

Nu ska jag också hem - och hoppas att jag håller mig pigg och glad med ÄL på gång (tror jag). Törs inte använda stickor - för då blir jag än mer hetsig och vi blir båda mer stressade = fiasko.

Trevlig kväll!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???