Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

Kan knappt gå in här, börjar nästan gråta varje gång. Vill inte må så här :(
    Har svårt att vara på jobbet, var nära att åka hem för ett tag sen. tyvärr har jag så uberjävligt mkt att göra denna veckan så det hjälper inte direkt till just nu.
    Har bokat solariet på jobbet så jag får vara ifred ett tag på lunchen och bara vara.
    KRAM på er

• Snart så....

tack tjejer för att ni finns här!
    Det har inte riktigt sjunkit in än, men tror faktiskt att det var ett tidigt missfall. Fick ju sitta på toa i 10 min medans det bara rann, det är inte normalt för mig. Har fortfarande ont :(
    Måste vara kvar i några timmar men ska garanterat gå hem tidigare idag.
    FruLlan & Cicci, jättekram till er båda

• Snart så....

Gud ni är ju helt galna hahhaha
    Mår lite bättre när man läser alla inlägg och börjar le här.

Låter som ni behöver hjälp med tandemcykeln, bäst att ni sätter skidor på den så kan ni får tolka efter mig på häst :D Då ka ni sitta där och jäsa och dricka glögg...

• Snart så....

Vad underbart du skriver FruL, precis så är det. Är så glad över att ha hittat denna tråden där man kan prata om allt. Skulle inte kunna belasta mina kompisar för de vet inte ens om att vi försöker.
    Det kommer ju vara jätteroligt när vi snart går där med våra stora magar och pratar om gravidsaker och för att inte tala om vilken barnvagnsmaffia vi kommer bli!! :D

• Snart så....

men men...det blir ju nästan för tungt för min pålle att dra?? Ni får väl stänga ihop på en släde?

• Snart så....

FruL: du får inte glömma att vi måste vara där under lunchtid oxå så alla som jobbar blir galna

Jag ska helt klart vara på landet=västkusten i juli och vagga runt på tomten och bli serverad saft med paraply.

Mindre: Håller med den är faktiskt riktigt äcklig!!

• Snart så....

*torkar pannan* tack FruLlan :)

Näää mår fakttiskt bättre nu än tidigare. Det är ju bara att acceptera att det är kört och tänka framåt.

Woooow kom just på glögg, vin, teguila faaan vad jag kan dricka på julfesten. Nu slipper jag ju komma på "dåliga" ursäkter och kan festa ordentligt.

• Snart så....

Vill se blooooden flyyyyta *måste sägas med vildvittror röst*

Happ nehe mitt blod funkar inte, vad sägs om en Red Bull-vodka?

• Snart så....

koko: Lovar att skrapa upp dig gumman.
    Jag fick ju toppenhjälp att bli uppskrapad själv. Fast vissa delar kommer nog att ta några dagar att skrapa upp.

Håller tummarna stenhårt att du får ett stort PLUSS

Moppy: *räcker över min egen mantel* KRAM

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???