Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

Muggles: BM vill väl alltid förvana för det är deras plikt! Men det är ju många många mammor som inte har fattat förrän i vecka 10 eller så att de är gravida och har levt som vanligt och det är i och för sig inte kanonbra, men som du säger, så lever inte fostret av moderkakan förrän i vecka 11, utan av gulekroppen och få således inte i sig det du äter eller dricker.

• Bröllopstokiig

Vad kan man önska sig i julklapp???
    Jag har idé torka, brukar komma på massor!
    HJÄLP mig!
    Vad önskar ni er, kanske är det ngt jag kan tänka mig

• Bröllopstokiig

Snart så.... det är just det, jag har önskat mig presentkort i mammabutik. Så trist, men man kan ju snart inte ha sina gamla vanliga trasor längre och ännu mindre nya...
    Kängor har jag redan sånna där Bally Curling kängor som är monstervarma! De var så dyra (3000 kr) så jag få minsann ha dem ett tag till!
    Jag är en sån där trist människa som har allt!
    Upplevelser är jätte kul Muggles, men det känns som jag har och ska få en massa sånt framöver med. Vi går ut och äter på krogen säkert minst 3 ggr i veckan, så kanske en date hemma som Mindres make har fixat...

Hmmmm så svårt, sen när man just har gift sig så har man ju fått en massa där, och jag fyllde år i november, då fick jag en massa fint då. Så nu är det verklien torka i bollen

• Bröllopstokiig

Gummiband! Det vet jag funkar så länge om man inte kan knäppa brallorna. Eller kjol med resårband i midjan

• Bröllopstokiig

Jag har stlk 36 själv nu.... känner ingen som drar 46, men kanske iaf 40-42...
    Ja ja - makens kläder kan jag inte låna, dem kommer jag inte ens i nu. han är liten som en smurt, 3 äpplen hög!

• Bröllopstokiig

Men vi tittar inte på tv så mycket
    äh, jag skiter i att önska mig ngt, tänkte underlätta lite för maken....
    Kanske kan önska mig ett par nya skidor, ska ju till Frankrike och åka utför i vinter, eller pjäxor eller nåt! Det blir bra!

• Bröllopstokiig

Han har minsta storleken som män kan ha, 46 i man-storlek... ha ha ha Ja han är liten, inte till längden, jag är 1,72 han är 1,78, men han är inte tjock o muskulös direkt. Oj oj oj... man känner sig som en flodhäst när man rider av honom, rädd att krossa honom!

• Bröllopstokiig

Skärgårds:
    Dessa bilder och alls sån info finns ju på nätet överallt?!?!?! Men du kanske vill ha en iaf? Tänkte bara i fall du inte visste det!?

• Bröllopstokiig

Frullan: Hann ni inte med sex i morse då??
    Min kompis hade samma probs, men det var maken som var iväg, de hade sex på söndagen innan han drog och de överlevde därinne och när hon på tosdagen hade ÄL (kanske böj på måndagen, eftersom den kommer ca 12h senare) så blev hon gravid, de stannade och väntade på ägget i 2 dagar!

Jag hade stuckit hem 30 mil för att få till det om jag var du, dvs om ni inte fick till det i morse, eller är du redan i hålan?

• Bröllopstokiig

ÅK HEM! Jag hade gjort det, ge honom en trevlig julfest hemma en stund sen kan han väl sluta upp på den han skulle gått på! Tycker det är värt vartenda krona att sricka hem! Fick du böj i morse så skulle jag gissa att det är stor chans att de skulle kunna fastna något just i kväll/natt.
    Om jag utgår från mig själv. Fick böj fredag morgon och fick till det på natten mellan fredag och lördag, kände iofs av ägglossningen då opga RR, men det tog!
    Det kan ju räcka om ni hade sex i natt, men jag skulle inte chansa, men så desperat är jag!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???