När märker man av att man är...GRAVID???
Syrran då???? Är du där? Eller jobbar du för fullt just nu med dian arrays??
Syrran då???? Är du där? Eller jobbar du för fullt just nu med dian arrays??
Förresten helt OT, men jag måste fråga syrran om arrayerna. Sorry!
Jag ska börja köra lite microarrays här om ett tag; "Affymetrix chips". Har aldrig sysslat med detta förut, men du verkar ju vara expert! Har du några tips på bra reviews eller så som man kan läsa för att "läsa in sig" lite på microarrays generellt?
Jag kommer att köra RNA från blod (lymfocyter) från "patienter". Vet du om det är något viktigt man kasnke bör tänka på??
Vad är det för arrays du kör i Japan?? Jobbar du med produktutveckling eller så, eller varför kör du dem i Japan?? Nyfiken i en Storstrut....
Nu ska jag åka hem!!1 Ha det gott tjejer! :)
Tjena tjejer!
Puh, nu har jag läst ikapp. tar rätt lång tid men idag är jag LEEEEEEDIGGGG från jobbet! Jeho!! :)
Min tyska är tyvär obefintlig så jag vet inte heller vad naxwuchs betyder. Om det stått naxwurst hade man ju kunnat misstänka att det var någon sorts korv....! ;)
Men nu har jag tyvärr ingen som helst idé.
Ljuvlig,
jag håller också tummarna för att d unte ska BAMa!
Och koko,
jättebra att du fått tid nu! ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!
Och jag gillar också dina namnförslag.
har även ett själv,
vad sägs om Ebba-Berta??????
Inte helt fel va? Iallafall lär tjejen bli ensam om namnet i klassen. :)
Faktum är att det där med nanm tycker jag är superknivigt.
Själv heter jag ett vanligt namn men hade ändå tur som faktiskt aldrig haft flera som heter som jag i min klass i skolan. Men däremot har många runtomkring mig hetat samma namn, vilket ju kasnke är lite småtrist.
Alltså missuppfatta mig rätt, jag gillar mitt namn och skulle aldrig i världen få för mig att byta, men det känns verkligen inte särksilt "unikt".
Så jag skulle helst vilja ge mina barn (om det nu någonsin blir några) ett lite mer ovanligt namn.
MEN jag har upptäckt att detta verkar svårt!!!!!! För de flesta av mina vänner har barn nu och det visar sig att det ju går supermycket mode i namn och del flesta trodde att de gav ett lite ovanligare namn till sina små telningar, men när de började gå på mammagrupper/pappagrupper/dagis så vips var det plötsligt minst tre med samma namn där!! Så jag tror man påverkas mycket mer än man tror av sin omgivning. Underm,edvetet på ngt mysko vis.
Och de flesta namn på er namnlista (utom mitt och kokos förslag då.... ;) ) är ju sådana där som var och varannan unge heter nuförtiden. Tyvärr.
FruLLan jag tycker du också ska kontakta en gyn för att kunna göra en undersökning!!!!!!!! Din "gamla" gyn som ville vänta tycker jag du ska skita i!!!!!