• Page

När märker man av att man är...GRAVID???

Men om inte tanten har kommit på söndag/måndag ska jag genast testa. Har ett CB-test gömd i min byrå som längtar efter att bli luftat! Hahaha, kan inte låta bli att smyghoppas....

• Page

Två dagar kvar Sweet!! Sen blir det vila och kanske påfylldad till ett ev embryo!

Fy, vad det lär äckligt!

• Page

Har du ett namn till ditt framtida yngel? Eller är det för långt i framtiden för att tänka på? Någon här har säkert förslag om ens egen fantasi tryter.

• Page

Förresten, säg till när dina Bisolvon börjar ta slut. Jag kan skicka dig fler. Och jag säger det inte bara för att få veta ditt namn. Jag lovar!!!

• Page

Vafan?? Kärring! Får man inte ha något liv som forskare?

• Page

Jag menade absolut inte att du skulle säga ditt namn här! Och förhoppningsvis slipper du fler bisolvon!!

• Page

Kan du se något annat än dator framför dig när du lägger dig efter en hård dags skrivande??

Vid uppsatstider skrev jag alltid mina tankar på datorn. Alltås mentalt. Jag såg de där jäkla tangenterna framför mig.

Men du sitter kanske mycket vid datorn och är därför van?

• Page

Japan låter ifs mycket spännande men jag förstår att man tröttnar på det också!

Hahaha, ja, jag är egentligen en spion här som försöker luska fram allas namn och yrken. Sen ska jag sälja informationen till högst säljande!!!!!!!!!! Mohahaha

• Page

Säljande? Hmmm...köpande måste det bli?

• Page

*Blundar hårt och kniper ihop läpparna*

Fan, jag sög in konfetti iaf! Tvitvi

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???