Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

Man kan inte sitta och haka upp sig på att man har endo, visst så kanske är fallet eftersom det inte har tagit ännu, MEN å andra sidan är det folk som kämpar på mer än i 4-5 månader innan det tar (du är ju inne på 5 försöket nu, så många som det tog för mig). Så tänk positivt! Jag skulle tycka att det var underbart roligt att få berätta för ett ev barn hur man kanske till och med åkte hem för att man så gärna vill att personen i fråga skulle komma till världen....

Om det sen visar sig att det inte tog, då kan du iaf säga att du gjorde allt för att det skulle det!

• Bröllopstokiig

Hejja hejja! Bra Frullan!

• Bröllopstokiig

Hej svejs!

Måste med skrika ut FAN, men samtidigt fråga om det verkligen är blod som har rasat ut? Jag fick ju som en brunaktig flytning förra gången jag var gravid, som pågick i 3 dagar, så jag trodde jag inte var gravid... Man kan ju få en liten mini blödning när man skulle haft mens... SÅ som ni ser ger jag inte upp hoppet förrän det verkligen vräker ner!
    Om du nu är så att det gör det, så håller jag med, på't igen och kör hela kittet med RR, Bisolvon, vitaminisar och varannandagsex. Jag pallade inte mer efter alla våra försök ju, så jag gjorde ju världens kraftansamling, vilket funkade...

Rapport från mig: INGA symptom fortfarande. Jag inbillar mig att jag är mer kissnödig, för jag har gått upp mitt i natten ett par gånger Jihaaaaaaaaa
    Ni fattar inte vad hemskt konstigt det känns att vara i 10e veckan och känna sig så ogravid!
    Fick byta kostymi morse, kom inte i den jag hade tänkt först, så det kanske är ett minitecken, eller så har jag gått upp i vikt iallafall

Hejja Frullan, låter som ni hade super trevligt i går! LOVELY!

Så var det äntligen fredag. Sååå skönt, men hjälp vad veckorna har gått fort!
    Tog bilen till jobbet idag, min latmask, men jag kom på att jag skulle kunna åka iväg o shoppa lite julklappar efter jobbet Så då behöver jag ju en bil!

Nu ska jag ta och kolla igenom mina mail, har som vanligt prioriterat er, innan jag ens öppnar min mailbox på jobbet!

• Bröllopstokiig

Hej igen:

Jag körde RR från mensens första dag fram till böjjdagen. Jag körde stark dos (köpte svaga med tog dubbel så många). Bisolvon likaså, från mensens första dag fram till ÄL.
    Bisolvon funkar för ganska många, verkar det som för det gör att man tunnar ut sekretet i muffen och simmarna tar sig lättare fram.

Min barnmorska sa att det bästa är att köra varannan dag, sen att det funkade för snartis med varje dag är en annan sak. Anledningen till varannan dag är att kvalitén på spermierna är bättre då. Hon gjorde en liknelse med de som inte kan få barn naturlig väg, och sa att när man lämnar sprmier för inseminering ska de vara mellan 2-3 dagar gamla!!!!!! Så med det i åtanke, körde vi på!
    Vi fick böjj på en fredag morgon, körde en ända gång på natten mellan fredag och lördag, det var då det tog. Innan dess hade vi kört lite på tisdagen och onsdagen, för jag tyckte mig se min aladåber då!

Ja, jag är jätte glad att jag inte mår dåligt igentligen, men samtidigt känner man sig lite utanför när man inte har några som helst symptom. Även att jag har gjort vul och sett hjärtat slå, har man enbrännande oros känsla i kroppen att allt kanske inte är okej nu, trots allt.
    Men men jag får min svar på tisdag, är allt bra då så kommer jag vara lungare, då är jag nästa i vecka 11.

• Bröllopstokiig

Måste tillägga att jag söp ner mig 3 dagar i rad, torsdag, fredag och lördag. Festade hela lördagen - kommer ni väl i håg, på Mornington!! Körde upp papper i muffen, sen kissade jag 04:30 på stickan och det blev fete pluss!

• Bröllopstokiig

Ska också ta helg nu!
    LYCKA TILL ALLA SOM BIMMAR!!!!!!!!!

Jag kommer givetvis med att kolla av tråden i morgon, kan ju inte låta bli!

Muggles, underbart med bara lite brunt slem, det hade jag med 3 dagar innan BIM, he he he.... denna gången då alltså!

ÅÅÅ vad jag vill att du ska vara gravid!

KRAMAR

• Bröllopstokiig

Hejsan!

Skönt att få en uppdatering koko! Vi har tänkt på dig!

Trist att det kommit minus i tråden, lider med er.

Muggles: hur går det, inga nyheter vad gäller dig?? Jag är toknyfiken!

Nu ska jag o maken ut o shoppa julklappar med. Debenhams i sthlm har 50% i hela varuhusete, kan jag rekommendera... jag hittade mycket smink (YSL till halva priset, otroligt!) o annat som perfym o kläder.

Massa Lycka till!
    Kram Cicci

• Bröllopstokiig

Godmorgon i tråden!

Vi köpte med en gran igår! Den var lång i fin, sen klädde vi den och satt o sniffade hela kvällen, det luktar ju så gott!
    Massa shopping blev det med, helt slut var jag... maken ville som vanligt avrunda dagen med att gå och dricka ett par öl, detta saknar jag, där satt man med en ramlösa utan is och en soggig citronskiva! Grrrrr... tänk om man ändå kunde få vara osugen....

Jaha... ingen mer än KOKO som är vaken? Jag sitter här nu o inväntar rapport från Moppy o Muggles

FruL, jag vet att man inte kommer med så glada tillrop i tråden längre. Men livet är inte så spännande just nu. Alkohol krävs om man ska göra tokiga saker, eller PMS om man ska drämma till maken i bollen med grytlock... sen visst jag letar symptom, jag med, men jag vet ju redan att jag är gravid, så det är ju inte lika skoj längre...
    Nu inväntar jag bara vul igen på tisdag för att se om den lever, jag mår så oförskämt bra och känner mig ju som vanligt, så lite oroväckande är det minsann!

Glad tredje advent, säger jag med!

KRAM

• Bröllopstokiig

Det är underbart med gran, jag sitter och tittar på den hela tiden, som om det var västa grejen, så är det bara en gran

Jag flyger ner till söder på onsdag kväll, så jag ville ha in den i tid för att kunna njuta av den. Men jag tar inte in den så sent som den 23e oavsett, den måste in iaf den 21a
    Min gran är så cool i år, med guld, silver o blåa kulor, skit häftigt, sen passar det så klart i min matsal med, måste matcha lite

Stackars dig Victory, vet hur irriterande det är, så blir man till slut så arg så adrenalitet bara pumpar, då kan man ju ännu mindre slappna av och somna om
    Låt honom veta att han lever sen, jag skulle givetvis ge igen redan nu om han sover, börja damsuga eller något, he he he, jag ger alltig igen själv, o det fort som fan.....

• Bröllopstokiig

Jag har stjärnai toppen, men inte direkt glitter... hur som tycker jag den är fin, likaså gillar jag att blanda guld o silver, det är min nya grej o inte bara i granen!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???