• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

Hur gör alla över jul och nyår förresten?? Bortresta?
    Jag kommer till och med jobba i mellandagarna...

• _koko_

Jag har gärna stjärna i toppen om jag hittar någon fin, men än så länge har jag bara sett såna där med ståltråd och vanligt glitter...

Köpte pepparkaksdeg igår, så idag ska jag tvinga sambon att vara mysig igen och baka pepparkakshus med mig. :D

• _koko_

Skit då, Moppy!

Men du har nog rätt i att det kommer att gå fort till nästa äl, passa på att njuta av sista julen utan barnskrik! :D

• _koko_

Åååååhhhh, muggles!!!! :) :) :) :) :)
    Grattis grattis grattis!!!

Jag är hemma från jobbet idag också, men ska iväg och klippa mig iaf, hoppas energin räcker. :)
    Om inte annat borde det ge mig lite energi att bli fin i håret!

sweet - såg reklam för något program på tv igår, där pratade de om obscent dekorerade hus i brooklyn??
    Ska se om jag kan få till något fint kort på granen, men det är svårt att fånga känslan med en kamera... En närbild på en ängel kan jag nog bjuda på iaf. :D

• _koko_

nenne, de där D som blir d har jag också råkat ut för, undrar vad det beror på...

jessie, du väntar i allra högsta grad en trådkusin!! Den har bara inte fått nåt namn ännu... :D
    Hehe, Cicci, du kanske kan bjuda på Dick'n?!! hur smakar det jessie?

pirr! - om du lägger ut en emailadress kan någon av oss som har länken maila den till dig!

Blir inget grankort just nu, provade men det blev skitdåligt i dagsljus... Och änglarna var omöjliga att få fokuserade. Grrr, teknikens under (hade jag haft manuell fokus hade jag ju kunnat fixa det).

Nä, nu är det bäst jag hoppas in i duschen så jag inte missar mitt tåg sen och blir sen till frissan!
    Kram på er, återkommer nog i eftermiddag om jag inte kroknar alldeles. :)

• _koko_

You have mail pirr! :)

Kom ihåg att bilderna är publika, dvs det krävs inte inloggning för att titta på dem (fast jag har inte förstått hur man söker sig dit om man inte kan direktlänken?)!

nenne - sjyssta namn! :D

• _koko_

Men stopp och belägg nu! FruL, har du redan glömt mig?? ;) Haha, jag kommer ju vara i KLIMAKTERIET det närmaste halvåret, så du kommer definitivt INTE vara ensam kvar!!! Fast det är klart, jag kommer ju inte kunna jaga äl med dig, men öva ska vi ju göra ändå, så det kan vi diskutera!!
    :D

• _koko_

*vink-vink*

Trots att jag sitter hemma och kan slacka precis hur mycket som helst, lyckas jga ändå inte ta mig tid att hänga här med er! :[

Jag har knapp ont alls längre faktiskt, det har i stället börjat klia i såren, och det är ju ett bra tecken. :)

Däremot är jag såååå grötig i huvudet, får läsa texter om och om igen för att över huvud taget fatta nåt... Stackars de jag jobbar med, de får inget vettigt ur mig just nu... Borde antagligen inte gå till jobbet den här veckan, men i morgon ska jag göra ett försök iaf! Känns som att jag maskar eftersom jag är pigg så länge jag bara sitter ner, och det gör jag ju hela tiden hemma...

Vad har ni avhandlat här idag då...? :)

Instämmer i lyckosparkarna till cicci, hälsa Pick'n från oss här!

Håller tummarna för BIMarna under julhelgen, hoppas verkligen på plus för er allihop!!! Måste vara extra roligt att få plus nu och extra jobbigt att inte göra det...

Jag hoppas att jag inte reagerar så hårt på hormonerna, vill inte vara jordens bitch under jul och nyår...
    Tänk att det är julafton på söndag... Fattar det inte!!!

• _koko_

Jag köpte 2 julklappar igår när jag ändå var i stan, sen var jag heeeelt utmattad!! MEN, jag hittade en stjärna till granen!!! I Sia-butiken brevid norrgavel, blev så lycklig när jag såg den, enkel men lite glittrig också... :)

Håret blev förresten bra, snartis, visst var det du som frågade? :) Fast nästa gång ska hon få lägga i mer lila, tycker hon är lite feg. :D

Första sprutan fick jag innan jag åkte hem från sös, så det är i full gång! Jätteskönt att inte behöva vänta på behandling!

• _koko_

Vi har få att köpa julklappar till (skönt!) och kommer köra väldigt ekonomiska grejjer i år eftersom vi antagligen kommer behöva 50' till ivf nästa år... :)
    Så jag känner ingen stress över det där ännu iaf.

Ja, tidigare har det varit mörkbrunt med lite rött i, men sist la vi i lite lila isf rött, och det blev jättesnyggt (kalla färger är bra :)). Det är inget som syns om man inte tittar tror jag, och vi har ju aldrig setts i dagsljus heller egentligen. :D
    Tänk att jag var blond en gång i tiden...(vem här var det som trodde det?) :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???