Hej svejs!
Måste med skrika ut FAN, men samtidigt fråga om det verkligen är blod som har rasat ut? Jag fick ju som en brunaktig flytning förra gången jag var gravid, som pågick i 3 dagar, så jag trodde jag inte var gravid... Man kan ju få en liten mini blödning när man skulle haft mens... SÅ som ni ser ger jag inte upp hoppet förrän det verkligen vräker ner!
Om du nu är så att det gör det, så håller jag med, på't igen och kör hela kittet med RR, Bisolvon, vitaminisar och varannandagsex. Jag pallade inte mer efter alla våra försök ju, så jag gjorde ju världens kraftansamling, vilket funkade...
Rapport från mig: INGA symptom fortfarande. Jag inbillar mig att jag är mer kissnödig, för jag har gått upp mitt i natten ett par gånger Jihaaaaaaaaa
Ni fattar inte vad hemskt konstigt det känns att vara i 10e veckan och känna sig så ogravid!
Fick byta kostymi morse, kom inte i den jag hade tänkt först, så det kanske är ett minitecken, eller så har jag gått upp i vikt iallafall
Hejja Frullan, låter som ni hade super trevligt i går! LOVELY!
Så var det äntligen fredag. Sååå skönt, men hjälp vad veckorna har gått fort!
Tog bilen till jobbet idag, min latmask, men jag kom på att jag skulle kunna åka iväg o shoppa lite julklappar efter jobbet Så då behöver jag ju en bil!
Nu ska jag ta och kolla igenom mina mail, har som vanligt prioriterat er, innan jag ens öppnar min mailbox på jobbet!