När märker man av att man är...GRAVID???
Kick´N & Pick´N
Grymt bra namn!
sen kan de starta killband som heter The Picks!
Kick´N & Pick´N
Grymt bra namn!
sen kan de starta killband som heter The Picks!
mugglesfan
heeeej!
jessie har plussat och lollan!
Buppi
aftonbladet.se har ju någon grafik över varje vecka också.
kärleksfeber
ingen aning, men det låter inte kul Hoppas någon annan kan hjälpa dig här!
vassego Buppi
kärleksfeber
tror att koko eller frullan har mest koll på det där. Vad säger din gyn?
men var ska en cysta stor som en apelsein gömma sig??!?!?
oooooooo hoppas, hoppas, snartis!!!!! *hoppistuds* Är BIM imorgon eller på lördag??
jag känner att jag ändå har väntat så länge med att INTE skaffa barn, så bara för att jag bestämt mig (eller vi har bestämt oss) för att nu försöka. så kan jag inte begära att det ska funka direkt och därför blir jag heller inte särskilt ledsen.
Tänker precis som du Mindre, att "nä, just det, det blir ju nästa gång" och tänker tänka så tills jag blir ruggigt överraskad. *s*
Självklart vill jag helst att det ska funka NU men har det funkat 11 år utan bebis så kan det funka några månader till.
Tycker att det ska bli lite trist att det inte kommer att bara vara jag och P som myser i soffan, även om jag längtar efter barn, men jag älskar att bara vara vi också. Så vi försöker njuta så mycket av varandra medan tid finnes och ta vara på tiden vi har här och nu - vi två tillsammans. Utan stress, press, rutiner, städning och mjölkstation. Jag tror att det kommer att bli riktigt tufft att bli föräldrar och är lite rädd att vi kommer glömma bort varandra och inte ens pussas om dagarna. Ibland kan jag känna att vi klarar oss utan ungar för vi har det ju så bra bara han och jag.
Nu känner jag mig som en katt bland hermelinerna... Är det någon mer än jag här som oroar sig för sitt eget förhållande? hur har ni tänkt göra för att hålla er på samma nivå som idag? JAg tro inte att vi kommer att separera bara för att vi får barn, det är inte det, men att helt försvinna in i föräldrarollen och vakna upp 20 år senare och fundera vem gubben är som sitter mittemot en, det är min stora skräck.
snart så
skumma geléklumpar... hmmmmm!
Mindre
åååh förlåt men vad skönt att höra!!
Precis som jag menar, fast i *s* färre ord.
vad är väl ett slott på Bali?
Kul Cicci! Vad fort det går!!!
Mindre
jo, man FÅR flämta hemma och jag tror att äggen gick på det, att du inte har tid nu..
*ropar* näe huvaligen! Bara jag inte blir gravid snart för DÅ blir det knas i filofaxen!!