När märker man av att man är...GRAVID???
Moahahah! FruL, glömde bort snöret, för det hade de ju inte tagit upp på listan... ;) Dumt!
Jag gillar snöret!
Moahahah! FruL, glömde bort snöret, för det hade de ju inte tagit upp på listan... ;) Dumt!
Jag gillar snöret!
ÄLvira känns kanske lite mysko eller???? Vet inte ifall jag skulle vilja uppkalla min dotter efter något som får mig att tänka på just ÄL????? Hm! Kanske är jag bara väääääldigt konservativ och gråtrist???? ;)
Nja skita o skita, kasnke är det inte en bra idé FruLLan eftersom han säkert inte alls vill göra en undersökning då. Hm. Knepig situation. vad sägs om att byta gyn????
Redan innan du skiter alltså....
Ja dina senaste namnförslag går hetl bort!!! mens vill man inte gärna bli påmind om!!
koko, jag tycker det var super att du ringde som sagt! Ibland måste man själv vara lite pushig (och då inte bara i bh-n eller i sängen, även om den regeln gäller även här alltsomoftast....) för att något ska hända! Bra jobbat!!!!!
kanske kommer de göra titthålsgrejen med glitter i håret??? Det är ju Lucia då. eller kasnke kan du få glögg medand du väntar?
Oooppppsssss FruL! Nu tycker definitivt att du ska byta gyn!!!!!!!!!!!!!
tja det är nog valfritt...
Fast jag tänkte mest att det skulle vara läkarna och sköterksorna som skulle ha glitter i håret.Och isåfall hoppas jag definitivt att det är håret på huvudet....!
stjärnpinnen!!!! hahahaha!!!!
Till skillnad från wursten då?!?!?!?!? :D
FruLLan den där rosenroten tar du fortfarande den???????
Den verkar ge väldans mycket energi! :)