När märker man av att man är...GRAVID???
Va? Inga spekulander till årets mest spännande såpa?? Du måste skoja, det är hot stuff!!
Va? Inga spekulander till årets mest spännande såpa?? Du måste skoja, det är hot stuff!!
Att det ska vara så krångligt att föröka sig! När jag var ung trodde jag att det räckte med ett oskyddat samlag!
När jag var lite trodde jag att det räckte med att hångla! Hehehe
Fasen, jag som hade fått förhoppningar! *grinar stort*
Visst är alla spännande här? Jag är också skitnyfiken på alla här!!! Alla är så sjukt trevliga och roliga så jag tror knappt att det är sant.
Jag vet inte det, rustningarn är ganska stiliga. Ahhhh, lite medeltida drömmar!
Japp så är det säkert! Samtidigt så underlättar det när man inte vet vilka personerna bakom nicken är. Inga förutfattade meningar alltså. Man bildar sig en uppfattning om en människa bara på några sekunder i vanliga fall och det kan förstöra. Nu i för sig, vid vår mogna ålder kan man ändra uppfattning nästan lika snabbt!
Undligt hur tanketrådar fungerar. Rustning, preventivmedel, kyskhetsbälte, sex. Hjälp mitt barn kommer ha sex nån gång i framtiden!!! Haha, då var jag tillbaka till nojiorna!
Undligt?? Vad är det? Suck.
Har det förresten inte cirkulerat en lista om alla här? Eller är det i den andra tråden? Med yrke, intressen, längd och så vidare?
Usch, jag gör mig inte bra på papper har jag märkt. Jag har framställt mig (både genom det jag skriver och det jag säger rakt ut) som en egocentrisk, pranoid, neurotisk och elitistisk människa! Lägg till andra otrevliga drag som lat och fördomsfull så är listan fulländad! För att inte tala om min beskrivning av mitt utseende. Guuud, man kan bara skratta högt åt sig själv.
Fast jag ÄR bra på förutfattade meningar! Är det någon som vill ha en analys av sig själv utifrån min inskränkta fantasi??? Jag utför den alldeles gratis.
Jag måste lägga till en sak till till min lista: Det måste verka som om jag fiskar komplimanger hela tiden när jag berättar massa negativt om mig själv. Så är inte fallet, I promise! Så om jag kommenterar min näsa någon gång i framtiden igen så behöver ingen känna sig tvungen att säga att "den är inte alls så stor, den passar ditt ansikte".
Jag, jag, jag, jag, min, min, min....aaaahh, nu är jag kanske klar med att prata om mig hela tiden!