• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

Just det ja, sprutan! Jag kommer sannolikt få typiska klimakteriebesvär såsom svettattacker, humörsvängningar och sånt trevligt. Men då ska jag ju få tabletter för det (har recept, behöver bara hämta ut) för det, så förhoppningsvis ska jag klara mig rätt bra i slutändan.

• _koko_

Å fruLlan - dags att byta jobb om du inte ens får vara ledig i mellandagarna?? :[ :[

• _koko_

Fast jag har inga slingor, utan det är mer en ton i hela håret... Svårt att förklara... Fast den här gången ser det inte så lila ut utan närmare rött igen... Tror jag... Hahaha, det är så olika beroende på ljuset.

Hehe, ja, och man lär ju inte fatta det själv först, utan tycka att alla är elaka och korkade eller... Ojojoj, det kan bli en intressant jul det här... :D

• _koko_

snartis - nja, antagligen inte... :D

FruLlan - Ok då. ;)

Page - jag har haft jättemycket mensvärk i flera år och googlat mig fram till vad det sannolikt beror på (eller, på den tiden altavistade jag mig nog fram till det, hahaha). Men det var inte förrän i höstas, när jag kom till en duktig gyn (som cicci fö ska träffa ikväll ;)) som jag fick det bekräftat och remissen till operation.

Ja, har man röda anlag lyser det säkert igenom det mesta... Nä, nästa gång blir det lila med stora bokstäver tror jag! :D

• _koko_

Victory, ska bli spännande att se hur det går för er!! :)

Go Mindre, Go Mindre, Go Mindre!!! :D
    Ni är fantastiska i era äl-jakter allihopa!!!

Tror jag också kommer satsa på alkoholfri öl när(!!) jag är på smällen. Och i övrigt leva som Cicci. :)

• _koko_

Fyyy vad tråkigt att vara förkyld!!
    Jag vaknade med ont i halsen i morse igen, men det verkr ordna till sig.

Nu måste jag visst laga middag, sambon kom precis hem. Och gnäller!! Fan, har hormonerna redan börjat bråka???? Hehehe, ååååh, jag kommer vara olidlig framöver, jag kan ju skylla allt på hormoner!!! :D :D :D

• _koko_

Åååhhh, Cicci, vad otroligt häftigt det måste ha varit!!!!
    Tänk att du ska bli mamma. :) :) :)

Hej Lillstumpan - min ena katt kallas så. :D

Page - Va? Bara sådär? Men? Hoppas han kommer hem till jul... Kram!

• _koko_

Jessie - nu har jag också kollat din bild, vad fina ni var! Du ser precis lika söt och charmig ut som du är här!! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???