När märker man av att man är...GRAVID???
din graviditet! Dina veckor bara rusar iväg ju!
din graviditet! Dina veckor bara rusar iväg ju!
tyckte nyss du plussade och så är det redan v 9
fruLlan
visst är man inkonsekvent!?!? HAHA!! Man spjärnar emot samtidigt som man kan se det fluffiga rosa molnet med tre lyckliga människor där en av dem är jag - full av mjölkspyor, ica-kassar under ögonen och hängpattar, den adre är min sjukt snygge man och sen vår bebis som är en exakt kopia av honom som liten *suckar* men jag tror mer på dammillrar i hörnen (stadiet efter råttor i storlek), tonvis av fula leksaker som spelar ambulanssiren i tecno, kolikbarn med röstresurser och mig full av mjölkspyor, ica-kassar under ögonen och hängpattar. Och saggiga trosor på sned. AAAHHH!!!
mäh vilken jävla chef! Jag tar 'an med pickadollen!! *rullar runt på golvet och ställer mig tätt mot väggen*
är det sant?!?!?!?
GRATTISSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *kramar om*
oh shit vad roligt!!!! *hoppistuds*
nu börjar det rasa in en hel del plussare här, vad kul!!!!
jag vill ockås plussa snart men det kommer nog... den som väntar på något gott..?!?
jajemän, det är dags för rond 3! Det var dags för genrepet igår morse så nu är vi igång igen. iiihaaaaaa!!! Jag har smörjt upp kontorsstolen så att den snurrar lätt.
heeeeej sweetie!!!
är du kvar?!?! mitt i natten, eller?? hahaha!!! Visst är det svårt att slita sig...
snartis
var det aladåber hela vägen fram till plusset och fortsätter de komma?
jag tar det!
hann inte riktigt i tid
MEN TJOHOOOOOOO!!!!! *tutar i luren*
fyfan vad sugen jag blev på falukorv!